Jos brolis portalui papasakojo, kad gruodžio 16 dieną jo sesuo, patarta „Sberbank“ specialistų ir vadybininkų, nusipirko 4 628 dolerius ir 4 369 eurų. Tą dieną rublio kritimas buvo pats staigiausias: euras piko metu kainavo 100 rublių, doleris – per 80 rublių.
Kai moteris iš Jekaterinburgo priėmė sprendimą investuoti į valiutą, kursas buvo kitoks. Tądien doleris kainavo 69,66 rublio, o euras – 86,11 rublio.
Pinigus moteris laikė sąskaitoje ir rublius į dolerius pakeitė per elektroninę „Sberbank“ bankininkystę. Po trijų valandų moteris nusprendė pažiūrėti į savo sąskaitos balansą ir buvo šokiruota: pasirodė, kad ji yra skolinga daugiau nei 100 tūkst. rublių.
Ji kreipėsi į banką, kur moteriai paaiškino, kad, kol buvo vykdoma valiutos pirkimo/pardavimo operacija, rublis smarkiai atpigo, ir, remiantis banko taisyklėmis, „konvertavimo kursas gali nesutapti su realiuoju kursu“. Konvertavimas buvo įvykdymas doleriui kainuojant 80,03 rublio, o eurui – 99,01 rublio.
Tačiau klientė nusprendė, kad buvo pažeistos jos kaip vartotojos teisės, nes ji nežinojo valiutos kurso tuo metu, kai vyko keitimo operacija. Dėl to ji prašo Rusijos centrinio banko, kad jis atliktų „Sberbank“ tyrimą dėl galimo sukčiavimo, taip pat moteris prašo „Sberbank“ kompensuoti jos patirtus nuostolius.
„Sberbank“ komentaro portalas nepateikia, tačiau rašo, kad kreipėsi į instituciją ir tebelaukia atsakymo.