Vaikiškų prekių parduotuvių tinklą valdančios bendrovės „Kotryna“ rinkodaros vadovas Stasys Petrauskas teigė, kad šiemet tėvai ir artimieji aktyviai naudojasi specialiais pasiūlymais ir nuolaidomis. „Nors šalyje jaučiama, kad sulėtėjo vartojimas, laikotarpis prieš šventes – laikas, kai daug vaikiškų prekių perkama emocionaliai. Emocijoms ypač pasiduoda tie tėvai, kurie dovanų pirkti ateina su mažaisiais šeimos nariais. Tokie vizitai į žaislų parduotuvę – peilis tėvų piniginei“, – pastebėjo S.Petrauskas.
Bendrovės „Voira“, kuri taip pat valdo žaislų parduotuvių tinklą, rinkodaros ir pardavimo vadovė Inga Rimšaitė taip pat sako, kad jų bendrovė padeda tėvams taupyti, tačiau pastebi, jog „dažnai tėvai vis tiek perka tas dovanas, apie kurias svajoja tėvai“.
Populiariausių kalėdinių žaislų penketukas:
Gyvūnėliai „Fisher-Price“
Stalo žaidimas „Monopolis“
Stalo žaidimas „Alias“
Lėlės „Baby Born“
Automobilių modeliai „Maisto“