Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Žemaitijos pienas“ ketina steigti padalinį Didžiojoje Britanijoje

Viena didžiausių Lietuvos pieno perdirbimo įmonių „Žemaitijos pienas“ į Didžiosios Britanijos rinką siekia įvesti naują produktą – „Džiugo“ sūrį. Į šios šalies didžiuosius prekybos tinklus planuojama eiti su savo prekės ženklu, rašo „Verslo žinios“.
Karvė
Karvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Nišą reikės išsikovoti. Dabar gaminius vežame per didmenininkus, tačiau ketiname įsteigti padalinį ir patys rūpintis logistika bei klientų aptarnavimu“, – teigė „Žemaitijos pieno“ eksporto vadovė Vaida Vaserytė.

Ji tikisi, kad šį planą pavyks įgyvendinti per metus, nes investuojamos milijoninės sumos. Šiuo metu bendrovė Didžiojoje Britanijoje parduoda plėšomas sūrio lazdeles.

2011 metais buvo parduota 20 mln. litų vertės plėšomų sūrio lazdelių. Šiam produktui sukurtas tenykštei rinkai pritaikytas prekės ženklas.

Ūkio ministerijai pavaldi viešoji įstaiga „Versli Lietuva“, besirūpinanti eksporto skatinimu, šalies maisto pramonės atstovus mėgina nuvesti į Didžiosios Britanijos rinką – atrinkta 16 įmonių, kurios šią savaitę konsultuosis su Didžiosios Britanijos ekspertais. Tarp atrinktų įmonių – „Žemaitijos pienas“, „Valdorfo didmena“, „Obuolių namai“ ir kitos.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų