Žemės ir miškų neatgavusiems savininkams siūlomos kompensacijos „Klaipėdos naftos“, „Lietuvos dujų“ ir „Lietuvos jūrų laivininkystės“ akcijomis

Kompensacijoms už žemę, miškus ir vandens telkinius jų neatgavusiems savininkams Žemės ūkio ministerija siūlo trijų Vilniaus biržoje kotiruojamų įmonių – „Klaipėdos naftos“, „Lietuvos dujų“ ir „Lietuvos jūrų laivininkystės“ akcijų.
Žemės sklypas
Žemės sklypas / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Tokią Žemės ūkio ministerijos (ŽŪM) iniciatyvą Vyriausybė svarstys pasitarime kitą pirmadienį.

Tačiau ministerijos rašte nurodoma, kad atlyginimas akcijomis yra ekonomiškai nenaudingas ir neatitinka valstybės interesų, todėl reikėtų visiškai atsisakyti šio atlyginimo būdo, kadangi taip valstybė netenka biržoje kotiruojamų įmonių akcijų.

„Tačiau kalbant apie jau priimtus sprendimus atlyginti už valstybės išperkamą išlikusį nekilnojamąjį turtą valstybei priklausančiomis akcijomis, paliečiamas teisėtų lūkesčių apsaugos principas“, – nurodė Žemės ūkio ministerija, siūlanti kompensacijas dviejų naujų bendrovių – „Klaipėdos naftos“ ir „Lietuvos dujų“ – akcijomis.

„Lietuvos jūrų laivininkystės“ akcijomis už išperkamą valstybės nekilnojamąjį turtą yra kompensuojama jau ne vienus metus, tuo tarpu „Lietuvos dujų“ ir „Klaipėdos naftos“ akcijas ŽŪM siūlo įtraukti pirmą kartą.

Skaičiuojama, kad liko neatlyginta 41 žmogui už 460 tūkst. litų vertės turtas. Be to, yra dar 2,9 tūkst. piliečių, kuriems valstybė privalo atlyginti už nekilnojamąjį turtą, tačiau jie dar nėra pateikę prašymų Valstybės turto fondui. Šio atlyginamo turto vertė sudaro 12 mln. litų, iš jų 9,9 mln. litų – už žemę, miškus ir vandens telkinius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis