Bendrovė dėl bendradarbiavimo susitarė su Kinijos „Sinotruck“ sunkvežimių gamintojais ir „GT Bus“ („Zhuhai Guangtong Automobile Company“), kurių specializacija – autobusai, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Lietuvoje rinkos nėra, mums liko tik vienas kelias – Europos Sąjunga. Jau kalbamės su Vokietijos, Skandinavijos prekybininkais. SU „MAZ“ į ten neįsibrausime, todėl pradėjome dirbti su kinais, kurių gaminiai iki 40 proc. pigesni nei žinomų Europos gamintojų“, – sakė „Žiemgalos automobilių“ generalinis direktorius Saulius Gedvilas.
Lietuvoje planuojama surinkti dviejų modelių kiniškus sunkvežimius, kurie bus komplektuojami vokiškais varikliais bei greičių dėžėmis, ir elektra varomus autobusus. Automobiliai atitiks „Euro 5“ standartą.
Šiuo metu baigiami gaminti du prototipai ir spalį prasidės jų testavimas bei sertifikavimas. Bendrovė tikisi, kad jei viskas klosis pagal planą, tai per metus ES bus galima parduoti iki 750 Vilniuje surinktų kiniškų sunkvežimių. Autobusų, varomų elektros energija, gamyba turėtų prasidėti 2011 metais.
„Žiemgalos automobilių“ apyvarta pernai, palyginti su 2008 metais, sumažėjo 8,6 karto iki 3,3 mln. litų. Klestėjimo laikais įmonėje dirbo 100 žmonių, šiuo metu likę dvylika.