Šį rudenį ir žiemą keleiviams bus dar paprasčiau ir patogiau pasiekti Helsinkį, Kopenhagą, Stokholmą, Frankfurtą, Vieną, Briuselį ir kitus Europos ekonominius ir aviacijos centrus.
„COVID-19 pandemijai atslūgus pirmiausiai savo veiklą intensyvinti ėmėsi žemų kainų oro linijų bendrovės. Vis dėlto, pastaruoju metu aktyvesnę plėtrą vykdo ir tradicinės oro bendrovės. Dažnai būtent jos skraidina keleivius į didžiąsias sostines — svarbiausius administracinius, verslo, finansų ir kultūros bei aviacijos centrus.
Nuosaikiai pradėjusios didinti apsukas praėjusį žiemos sezoną, tradicinės oro bendrovės šiemet tankina skrydžius daugeliu svarbiausių maršrutų. Taigi Lietuvos susisiekimas oru svarbiausiomis kryptimis šiemet ir toliau pastebimai gerėja“, — komentuoja Tomas Zitikis, Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovas.
Praėjusiais metais keleivius iš Vilniaus į Helsinkį skraidinusi triskart per dieną, Suomijos oro linijų bendrovė „Finnair“ šių metų žiemos aviacijos sezonu rengs po keturis skrydžius. Vokietijos oro bendrovė „Lufthansa“ skrydžius į Frankfurtą vykdys dukart per dieną. Nuo spalio pabaigos skrydžių į Kopenhagą skaičių Skandinavijos oro linijos SAS didins iki 19 per savaitę, o į Stokholmą per savaitę bus vykdomi 12 skrydžių iš Lietuvos oro uostų.
Kitaip negu praėjusį žiemos sezoną, šį rudenį ir žiemą vyks tiesioginiai skrydžiai į Vieną ir Briuselį. Vasaros sezoną pradėjusi skraidinti keleivius į Austrijos sostinę, oro bendrovė „Austrian Airlines“ skrydžius rengs ir toliau net tris kartus per savaitę. Belgijos bendrovė „Brussels Airlines“ skrydžius į Briuselį vykdys keturis kartus per savaitę.
„Vienos oro uostas yra vienas reikšmingiausių oro transporto centrų, užtikrinantis susisiekimą tarp Rytų ir Vakarų Europos, be to, iš čia patogu pasiekti daugelį tolimesnių pasaulio valstybių. Kita vertus, Austrijos sostinė yra vienas svarbiausių pasaulio kultūros, ekonomikos, finansų bei administracinių centrų – čia įsikūrusios tokios organizacijos kaip Jungtinės Tautos, Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacija ar OPEC. Apie Europos Sąjungos sostine laikomo Briuselio pasaulinę reikšmę neverta nė kalbėti. Tiesioginis susisiekimas oru su šiais miestais ištisus metus svarbus ir keliautojams, ir verslo bei viešojo sektoriaus atstovams“, — pabrėžia T.Zitikis.
Nuo spalio pabaigos savo skrydžius iš Lietuvos oro uostų intensyvins ir Lenkijos oro vežėja „LOT Polish Airlines“ – šį rudenį ir žiemą vykdys iki 32 skrydžių per savaitę į Varšuvą, tai yra dar dviem skrydžiais daugiau negu praėjusį žiemos sezoną. Anksčiau į Ciurichą skraidinusios dukart per savaitę, šį žiemos sezoną Šveicarijos oro linijos SWISS savaitinių skrydžių skaičių padidins iki trijų.
Reguliarius skrydžius Lietuvoje vykdo 12 oro bendrovių, iš kurių 9 yra tradicinės ir dar trys – žemų kaštų oro bendrovės.