Uostas jau ne pirmą kartą bus didinamas rezervinių teritorijų plotais, antradienį praneša dienraštis „Lietuvos žinios“.
Infrastruktūros permainos būsiančios stimulas porai dešimčių greta įsikūrusių įmonių plėtoti logistikos veiklą – jos statys sandėlius ir dar labiau suartės su jūros pramone. To nesugebančios privalės užleisti vietą kitoms – su jomis bus nutrauktos žemės nuomos sutartys. Mažesnio investicinio masto darbus numatoma atlikti iki 2015 metų, brangesnius, pavyzdžiui, nutiesti kelių estakadas, – kiek vėliau.
Kelis dešimtmečius chaotiškai statyto tarybinių laikų Žvejybos uosto pramonės komplekso greitai neliks nė pėdsako. Šiuo metu griaunamas žuvų konservų fabriko cechas, kurį bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ su savininku išmainė į sklypą buvusios taros įmonės „Progresas“ teritorijoje, įtrauktoje į naujas uosto ribas. Čia kursis logistikos centras, prie kurio privalės derintis keliolika gretimų įmonių.
Buvusieji „Litrybromo“ ir Okeaninio refrižeratorių laivyno bazės administraciniai pastatai, veikiausiai, bus sulyginti su žeme, nors dėl šio veiksmo kol kas abejoja kultūros paveldo specialistai.