„Nacionalinio interjero konkurso 2020“ dalyviai: dizainerė Agnė Žekevičiūtė

Ketvirtą kartą organizuojamas „Nacionalinis interjero konkursas 2020“ kviečia jus balsuoti už labiausiai patikusią šių metų interjero viziją. Konkurse varžosi net 16 dizainerių, kurie pateikė savo interjero vizijas butams dviejuose „Hanner“ projektuose – „Centro rezidencija“ ir „Renesanso“.
Agnės Žekevičiūtės ir Miglės Dulskienės interjero vizija
Agnės Žekevičiūtės ir Miglės Dulskienės interjero vizija

Kviečiame balsuoti ir išrinkti šešis geriausius interjero pasiūlymus, kurie vėlesniame etape bus realizuoti įrengiant pasirinktus butus.

Dizainerė: Agnė Žekevičiūtė

Konkurso naujokė, dalyvauja drauge su kolege Migle Dulskiene.

Asmeninio albumo nuotr./Agnė Žekevičiūtė, Miglė Dulskienė
Asmeninio albumo nuotr./Agnė Žekevičiūtė, Miglė Dulskienė

Projektas: „Centro rezidencija“, 56,54 kv. metrų butas.

Idėja: Modernaus stiliaus interjeras su „mid century“ akcentais. Projektuojamo interjero buto vieta – naujai kuriamoje miesto erdvėje, todėl dominuoja modernus stilius. Tačiau norint suteikti erdvei originalumo pasirinkti „mid century“ interjero motyvai šviestuvų, baldų ir interjero dekoro detalėse.

Svarbiausi akcentai: Daugiausia dėmesio – vientisumui. Dizainerės norėjo, kad pasirinkti „mid century“ motyvai nepabirtų po buto patalpas, o kurtų vientisumo pojūtį, tam tikri motyvai, atsikartojo keliose buto patalpose.

Iššūkiai, su kuriais teko susidurti: Pirmiausia dizainerėms teko tarpusavyje susitarti dėl stilistikos, nes kiekviena jų turėjo šiek tiek skirtingą įsivaizdavimą. Didžiausią iššūkį kėlė 9,76 kv. metrų vaiko miegamasis – jį teko perprojektuoti net kelis kartus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis