Jei Kaune pastaruoju metu jaučiamas verslo centrų bei biurų statybų bumas, to negalima pasakyti apie viešbučių tinklą. Dievu Kauno miesto mero Visvaldo Matijošaičio pavadintas vyriausiasis miesto architektas Nerijus Valatkevičius pripažįsta: dėl apgyvendinimo įstaigų trūkumo laikinojoje sostinėje teko atsisakyti daugybės galimybių, pvz., surengti svarbius krepšinio turnyrus. Organizatoriai, išnagrinėję menką viešbučių ir nakvynės namų tinklą, tiesiog nukreipdavo akis nuo Kauno.
Investuotojai galiausiai užčiuopė silpnąją augančios laikinosios sostinės vietą. Juk įgyvendinus Nemuno saloje planuojamus projektus, viešbučių paklausa tik didės.
Užbaigus statybas, „Moxy“ taps vienu didžiausių viešbučių Kaune. Maironio gatvėje, buvusio prekybos centro „Sostinė“ teritorijoje, rekonstruojamame 5 800 kv. metrų pastate bus įrengti 175 kambariai. Viešbutis išsidėstys per šešis aukštus ir požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.
„Marriott“ – bene didžiausias viešbučių tinklas pasaulyje.
„Oras šiandien nuostabus. Atvykau iš šalies, kur 4 laipsniai ir nuolatinis lietus. Čia – saulė ir 20-ties laipsnių šiluma. Galiu sakyti, tai būsimo „Moxy“ įtaka, ženklas. „Moxy“ – vienas greičiausiai augančių mūsų prekės ženklų.
Šiandien mes vis labiau deriname savo darbines ir asmenines keliones, privatų ir profesinį gyvenimus. Nepaisant mūsų amžiaus ir profesijos vis daugiau laiko praleidžiame keliaudami, o su artimaisiais ryšį palaikome per įvairius išmaniuosius įrenginius. Viešbučiai „Moxy“ atsižvelgia į šiuos modernių keliautojų poreikius. Kalbame, kad jis skirtas tūkstantmečio kartai. Tačiau gyvenau ne viename „Moxy“ viešbutyje kitose šalyse ir pastebėjau, kad klientų amžiaus vidurkis – ne toks ir jaunatviškas. Esame tūkstantmečio karta pagal tai, kaip gyvename“, – trečiadienį teigė Januszas Mitulskis, „Marriott International“ plėtros vadovas Vidurio ir Rytų Europoje.
Kaune „Moxy“ recepcija bus sujungta su baru, o erdviose bendrose erdvėse lankytojai galės rasti laiko tiek savo draugams, tiek darbiniams klausimams.
„Norime, kad mūsų svečiai patys vietoje galėtų rinktis, kada jiems atsipalaiduoti, o kada spręsti profesinius iššūkius“, – paaiškino J.Mitulskis.
Pasak jo, Kaunas yra toks pat, kaip ir „Moxy“ – energingas, dinamiškas ir sparčiai augantis. Vietos pasirinkimą lėmė kelios priežastys – sparti Kauno plėtra, gerėjanti infrastruktūra bei išliekantis aukštas užsienio investuotojų susidomėjimas miestu.
„Tai, kad tokia kompanija kaip „Marriott“ renkasi Kauną, daug pasako būtent apie šiandienį Kauną. Pernai mūsų mieste turėjome rekordinį turistų skaičių per visus Nepriklausomybės metus. Per pastaruosius kelerius metus Kauną pasiekė rekordinės investicijos. Visa tai lėmė, kad Kaunas šiandien yra sparčiausiai augantis Lietuvos miestas“, – kapsulės įkasimo ceremonijos metu trečiadienį teigė Kauno meras V.Matijošaitis.
„Nors Kaune akivaizdžiai trūksta viešbučių, čia nematėme nė vieno naujo projekto. Pamenu, kai 2017 m. rugpjūtį svarstėme, kad Vilniuje – net 19 projektų, o Kaune... Todėl su partneriais nusprendėme investuoti ne ten, kur visi jau įsibėgėję, bet ten, kur nieko dar nėra. Nepaprastai smagu, kad Kaunas stoja į vieną eilę su Frankfurtu, Londonu ar Berlynu, kur jau veikia šios jaunatviškos naujos koncepcijos „Moxy“ viešbučiai. Tikimės, kad atidarysime šį viešbutį „Eurobasket“ finalui“, – vylėsi Antanas Danys, vienas iš projekto investuotojų.
Projekto plėtotoja bendrovė „Tala LT“ į viešbučio statybas investuoja 15 mln. eurų.
Projekto plėtotoja bendrovė „Tala LT“ į viešbučio statybas investuoja 15 mln. eurų. Statybos darbus vykdo statybų bendrovė „Mitnija“, o viešbučio operatore taps įmonė „Apex Alliance Hotel Management“, valdanti tinklų „Marriott“, „Hilton“ viešbučius Lietuvoje, Rumunijoje ir Latvijoje.
„Moxy“ viešbučio interjeras išsiskirs jaunimo skoniui pritaikytais interjero sprendimais: linksmais, gyvais, su minimalizmą reprezentuojančiais baldais. Gintautas Natkevičius, viešbučio projektuotojas, vienas žymiausių šalies architektų, teigė, kad visi Kauną žino kaip didingą tarpukario sostinę.
„Atrodo, tuomet Kauną statė Dievai. Kūrė tuos pastatus, skverus. Mes statome šiandien naująjį Kauną. Šis viešbutis – naujojo Kauno pradžia. Kai investuoja tokie atsargūs investuotojai, kitaip būti negali“, – tikino architektas.
„Moxy“ prekės ženklą „Marriott“ pristatė 2014 metais Italijoje. Kaune „Moxy“ pasižymės unikaliais architektūriniais sprendimais – turės lenktas kraštines sienas, o pastato dalis nuo antrojo aukšto atrodys lyg pakibusi ore. Viešbučio projektavimo darbais rūpinosi architektų biuras „G.Natkevičius ir partneriai“.
Viešbučio interjeras tai pat bus išskirtinis: pirmame aukšte vyraus industrinis stilius, įrengtas specialus apšvietimas, o lankytojus ant sienų pasitiks žinomo Kauno gatvės menininko Lino Kaziulionio grafičiai, atspindintys įvairius Kauno elementus. Pirmasis jo darbas su Kauno simbolio „Stumbro“ skulptūros motyvais buvo pristatytas simbolinės kapsulės įkasimo renginyje ir vėliau bus perkeltas į viešbutį. L.Kaziulionis mėgsta jau esamus miesto objektus paversti šiuolaikiškais. Todėl ir jo stumbras – su rožiniais akiniais.
„Moxy“ interjerą kūrė Ryčio Čimkaus studija.
2018 m. pabaigoje pasaulyje veikė 30 „Moxy“ viešbučių, daugiausia JAV ir Vakarų Europoje, dar 85 viešbučiai šiuo metu statomi.