NT rinkos „linksmieji kalneliai“: plėtotojų isteriją pakeitė euforija, bet iš statybininkų veidų rūškana nedingo

„Linksmieji kalneliai“ – taip būtų galima apibūdinti nekilnojamojo turto rinką 2020 metais. Fantastiška metų pradžia, po to staigi isterija ir beveik nuliniai pardavimai bei lėtas lipimas į viršų, pasiekus visų laikų geriausius pardavimus. Nekilnojamojo turto ekspertai sako, kad, nepaisant pandemijos, metai buvo geri, o plėtotojai priduria, kad dar pamokantys. Tiesa, su tuo nesutinka statybininkai, kalbantys apie sumažėjusias darbų apimtis.
Amerikietiškieji kalneliai
Amerikietiškieji kalneliai / 123rf.com

2020-iems metams nekilnojamojo turto analitikai prognozavo dar vienus rekordinius metus. Turbūt taip ir būtų nutikę, jei ne keli pavasario mėnesiai.

Ekspertų teigimu, žvelgiant į pandemijos kontekstą ir būsto rinkos rezultatus, 2020 metai vis tiek buvo labai geri. O stabtelėjimas pavasarį ne visur buvo toks pastebimas ir ilgalaikis.

„Štai, pavyzdžiui, artėjanti vasara netruko pagyvinti žemės sklypų ir gyvenamų namų rinkas. Butų rinkoje mėnesio sandorių kreivė žemiau vidurkio užsibuvo iki vidurvasario, tačiau vėliau ir čia stebėjome atsigavimą, kuris užaugo iki rekordinio visų laikų spalio mėnesio“, – 15min teigė Registrų centro Duomenų sprendimų ir analizės departamento vadovo pareigas laikinai einantis Paulius Rudzkis.

O nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ Rinkos tyrimų vadovas Baltijos šalims Raimondas Reginis pastebi, jog bendras pinigų būsto rinkoje rodiklis 2020 metais gali net pasiekti visų laikų aukštumas.

„Būstui įsigyti Lietuvoje gali būti išleista didžiausia pinigų suma per visą istoriją – virš 2 mlrd. eurų“, – sakė jis.

15min kartu su rinkos ekspertais apžvelgė, kaip nekilnojamojo turto rinkai sekėsi 2020 metais ir kuo ji išsiskyrė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų