Palangoje kyla ambicingas NT projektas: kvartalo gyventojams – privatus paplūdimys ir baseinas kieme

Įsivaizduokite – kvėpuojate gaiviu pušų oru, vasariškas vėjas kedena palaidus plaukus, tolumoje girdisi jūros bangų ošimas, o norėdami palydėti į Baltiją besileidžiančią saulę smėlėtomis kopomis nužingsniuoti užtrunkate vos keliolika minučių... Skamba kaip tobulos atostogos? O gal kasdienis svajonių gyvenimas pajūryje? Namai Palangoje laukia jūsų!
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija

Vaivorykštės gatvėje – statybų įkarštis, čia pradėjo kilti naujos statybos namai, kuriuose jau kitą vasarą įsikurs dešimtys naujakurių. Nuosavi namai, kotedžai, butai – svajonių būstą ras ir tie, kurie kasdienį didmiesčių ritmą noriai iškeičia į poilsį pajūrio gamtos apsuptyje, ir tie, kuriems gyvenimas prie jūros – maloni kasdienybė.

„Kauno būstų“ vystomo projekto „Mano jūra“ statybų darbai jau prasidėjo ir tęsis iki 2020-ųjų pradžios. Nors jau planuojamas ir antras etapas – 2021 metų vasarą netoli Kunigiškių esančioje teritorijoje iškils dar 20 namų.

Visi jie – ne šiaip namai. „Mano jūra“ naujiems gyventojams siūlo komfortišką poilsį net savo pačių kieme – būstą įsigiję naujakuriai su jo raktais gauna ir gausybę įvairių privalumų. Tarp jų – tik kaimynams prieinamą, šildomą lauko baseiną kieme, smėlio paplūdimį, specialią grilio zoną kulinariniams eksperimentams su bičiuliais, išskirtinę vaikų žaidimo aikštelę.

Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija

„Tai jau penktasis „Kauno būstų“ projektas pajūryje, su kiekvienu jų įgyvendiname vis daugiau naujų sumanymų. Ankstesniuose projektuose taip pat buvo įrengti lauko baseinai, tačiau šis – pats erdviausias“, – 15min pasakojo įmonės „Kauno būstai“ direktorius Povilas Loda.

Pasak jo, „Mano jūra“ projektas vystomas 3 hektarų ploto teritorijoje, iš kurios 30 arų buvo nuspręsta skirti laisvalaikio zonai. „Konkurentai labiau orientuoti į kuo didesnį sklypų užstatymą, nes projektus vysto pavieniuose sklypuose. Mes vystome vienu metu 14 sklypų ir esame įsitikinę, kad vystomame kvartale svarbi ne tik vieta nakvynei, bet ir papildomos veiklos, poilsio zona“, –sakė P.Loda.

Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija

Projekte numatyta statyti funkcionaliai suplanuotus A+ energetinės klasės, 32–114 kv. metrų butus, kotedžus, privačius namus. Nauji gyventojai savo svajonių būstą galės išsirinkti pagal savo poreikius – pasirinkę būstą pirmame aukšte džiaugsis terasa ir nuosavu kiemeliu, gyvendami antrame aukšte turės erdvų balkoną ir vakarais iš arčiau matysite žvaigždes.

O tiems, kurie galvoja, kad gyvenimo prie jūros džiaugsmo neužteks viename aukšte – galės rinktis būstą per du aukštus. Visi būstai parduodami su vidaus apdaila.

Kvartalo teritorija uždara ir saugoma, aplinka puoselėjama, apželdinta įvairiais augalais ir gėlynais. Naujakurių patogumui čia įrengtos erdvios automobilių stovėjimo aikštelės.

Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija

Ir nors projekto statybos dar tik prasidėjo, „Mano jūra“ pardavimo vadovas Edvardas Milukas sako, kad jau dabar galima džiaugtis projekto sėkme – maždaug 40 proc. butų jau parduoti.

„Daugelis žmonių butus įsigijo poilsiui, tačiau būsimų naujakurių čia planuoja gyventi nuolat. Butai ir kvartalo aplinka labiausiai orientuota į jaunas šeimas, šeimas su vaikais – tai pagrindiniai projekto klientai“, – sakė E.Milukas.

Pasak jo, būsto pajūryje poreikis vis labiau auga, vis daugiau žmonių Palangoje domisi atostogoms skirtais būstais.

Kad būstų Palangoje paklausa sparčiai auga, tvirtina ir nekilnojamojo turto rinkos analitikas Arnoldas Antanavičius. Pasak jo, naujų butų pardavimai populiariame pajūrio kurorte beveik nenusileidžia butams Vilniuje. Palangoje 2018 metais naujų butų dalis sudarė esą 30 proc. visų sandorių, o tai yra 7 proc. daugiau nei 2017-aisiais. Tuo tarpu Vilniuje jų – panašiai, kiek daugiau nei 30 proc.

„Pirkėjai vis dažniau atsigręžia į butus Palangoje, šis segmentas vis auga. Atitinkamai mažiau paklausos sulaukia senos statybos butai“, – 15min sakė A.Antanavičius.

Tačiau NT eksperto teigimu, Palangos butų rinka yra gana specifinė, kadangi maždaug trečdalį butų sandorių sudaro poilsio patalpos, kurias žmonės įsigyja kaip butus. Deja, atskirai poilsio patalpų statistikos VĮ „Registrų centras“ (RC) nepateikia, todėl dalis informacijos apie šio kurorto butų rinką nėra matoma oficialioje statistikoje.

Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija

„Populiariausi Palangoje nedidelio plotai būstai. Praėjusiais metais populiariausi buvo 35–40 kv. metrų ploto butai, o jų pardavimai, palyginti su 2017 metais, išaugo labiausiai. Jų kainos svyruoja nuo 30 iki 70 tūkst. eurų – tokių butų ir poilsio patalpų sandoriai praėjusiais metais sudarė 54 proc. visų pardavimų“, – tikino pašnekovas.

Tačiau tai nereiškia, kad pirkėjai nesidomi didesnės kvadratūros būstais – pajūrio kontekste nuosavų namų ir kotedžų segmentas Palangoje yra vienas aktyvesnių, nors palyginti su butų rinka, jis sudaro gerokai mažiau – 10–15 proc. pardavimų.

Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija
Projekto Palangoje „Mano jūra“ vizualizacija

„Palanga – kurortinis miestas. Žmonės dažniausiai ieško kompaktiško būsto, kuris ne tik nereikalauja didelių išlaikymo kaštų, bet ir sumiškai kainuos ne tiek daug“, – sako A.Antanavičius.

Kalbėdamas apie „Mano jūra“ jis pastebi projekto išskirtinumą – įsigydami naują būstą klientai gauna daug įvairių pridėtinę vertę turinčių sprendimų, o ir tie privalumai neišaugina galutinės būsto kainos.

„Projektas tikrai patrauklus ir, manau, bus sėkmingai parduotas. Tai ir tam tikras kartelės pakėlimas kitiems rinkos dalyviams, dėl kurio pirkėjai tik išlošia“, – kalbėjo NT rinkos analitikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis