Sprendimai dėl naujo „Akropolio“ Vilniuje turėtų paaiškėti netrukus

Įmonių grupė „Vilniaus prekyba“ svarsto Vilniuje prie Vingio parko statyti naują „Akropolio“ prekybos centrą, o konkretus sprendimas turėtų būti priimtas dar šių metų pradžioje, sako „Akropolis group“ vadovas Vytautas Labeckas, kuriuo remiasi „Verslo žinios“. 
Masinės psichozės nebuvo: „JAMAM“ diena „Akropolyje“ praėjo be peštynių ir stumdymųsi dėl prekių
„Akropolis“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Įsivaizduojame daugiau funkcijų atliekantį centrą su mados parduotuvėmis, verslo centrais, pramogų zona, bet kol kas nenoriu spekuliuoti ta tema (...). Galiu tik pasakyti, kad „Vingio" projektas ne stalčiuje, jis aktyviai peržiūrimas. (Statybos galėtų prasidėti – BNS) tada, kai nuspręsime, kad darome. Labai norėtųsi sprendimą priimti šį ketvirtį“, – interviu leidiniui sakė V.Labeckas.

Pasak jo, peržiūrimos galimybės išplėsti ir pirmąjį „Akropolį“ sostinėje. Kartu baigiamas ir projektas Rygoje.

„Šiuo metu baigiamas įgyvendinti Rygos „Akropolis“, laikas dairytis, kur galime plėstis toliau (...). „Akropolį“ Rygoje planuojame atidaryti šį pavasarį. Turime numatę preliminarią datą, bet kol kas jos neskelbiame, nes pastatas nepriduotas eksploatuoti“, – teigė V.Labeckas.

BNS primena, kad apie galimas naujo prekybos centro Vilniuje statybas „Akropolis group“ skelbė jau anksčiau. Taip pat buvo anonsuoti ir planai netoli Vingio parko, buvusios „Velgos“ gamyklos teritorijoje, statyti daugiabučių kvartalą.

„Akropolis group“ priklauso vienai didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“.

Vilniuje „Akropolis“ veikia nuo 2002 metų, Klaipėdoje ir Šiauliuose jie atidaryti vėliau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis