Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lietuva gali“ (XII laidos I dalis): „Gyvą aliejų“ vertina rinkodaros ekspertas Paulius Senūta

Iš miesto į kaimą persikrausčiusiems ir aliejų kosmetikai spausti sumaniusiems Ievai ir Tomui Malukams verslą pradėti sekasi ne taip sklandžiai, kaip tikėjosi.
Ieva Malukienė
Ieva Malukienė / Stop kadras

Valdininkams neleidus mobiliojo pieno supirkimo punkto naudoti aliejaus gamybai, Malukams, kad gautų licenciją, teko griebtis plano B.

Iki kito susitikimo su juos globojančiais „Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininku Daliumi Trumpa ir SEB banko viceprezidentu Aivaru Čičeliu Malukai turi atlikti dar kelis darbus: apsispręsti dėl kainų, patobulinti pakuotę, parengti rinkodaros strategiją.

Patarimo, kaip pristatyti savo gaminius rinkai ir kuo sparčiau juos išpopuliarinti, jie nutarė kreiptis į šios srities specialistus.

Kokio įvertinimo Malukų kuriamas prekės ženklas sulaukė iš reklamos srityje ne vieną laurų vainiką pelniusios agentūros vadovo Pauliaus Senūtos? 

LRT televizija jau trečią kartą su SEB banku kuria projektą „Lietuva gali“, skirtą verslui regionuose skatinti. Penki patyrę ir daug pasiekę verslininkai konsultuoja savo gimtuose kraštuose įsikūrusias įmones, kad padėtų joms ne tik išgyventi, bet augti ir tapti geriausiomis.

VIDEO: „Lietuva gali“ (XII laidos I dalis): „Gyvą aliejų“ vertina rinkodaros ekspertas Paulius Senūta

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai