„Flappy Bird“ robotas
„Flappy Bird“ – tai didelės sėkmės sulaukęs, bet itin trumpai gyvavęs žaidimas. Jo populiarumui nepakenkė, net tai, jog žaidimas buvo neįtikėtinai sudėtingas, o žaidėjai praleisdavo galybę laiko vis iš naujo bandydami įveikti jo kliūtis. Būtent tai ir įkvėpė „Cloud-Tea Studio“ inžinierius Shi Xuekuną ir Liu Yangą sukurti robotą „Flappy Bird Bot“. Šio roboto paskirtis – pereiti visus žaidimo lygius savarankiškai.
Kečupo robotas „Automato“
Ar kada galvojote, jog gal yra kokių nors įdomesnių maisto skaninimo kečupu technikų? Jei taip, tada robotikos specialistai Billas Fienupas ir Barry Kudrowitzas pristato jums savo robotizuotą mašiną „Automato“. Galima sakyti, jog jis skirtas tinginiams. Kam papildomai eikvoti jėgas, spaudant ir kratant kečupo butelį, jei tai už jus gali padaryti robotas?
Mašina „E-delicious“
Roboto „E-delicious“ paskirtis – degustuoti maistą ir nustatyti, ar galima jį valgyti. Tai atliekama cheminės analizės ir palyginimo su turimais tinkamo maisto pavyzdžių duomenimis pagalba. Šis robotas buvo sukurtas tam, kad Tajų vyriausybė galėtų lengviau kovoti su kavinėmis ir restoranais, kurie tiekia žemos kokybės maistą.
Tačiau „E-delicious“ mašina nesugeba atpažinti žmogaus skoniui tinkamo maisto, kadangi remiasi tik abstrakčia duomenų baze. Taip pat glumina ir roboto kaina – beveik 100 000 dolerių. Būtų naudingiau, jei tajų vyriausybė šiuos pinigus skirtų žmonėms-degustatoriams, o ne gamintų absurdiškus prietaisus.
„Janken“ : akmuo-žirklės-popierius
Tokijo universiteto Ishikawa Watanabe laboratorija sukūrė robotą, kuris žaidžia žaidimą akmuo-žirklės-popierius. Tiksliau, kuris tik gadina visą šio žaidimo malonumą. Kodėl? Todėl, kad jis užprogramuotas visada laimėti. 100 % varžybų tarp žmogaus ir roboto, baigiasi pastarojo pergale. Greitai reaguojančios programinės įrangos, kamerų ir ypatingos rankos formos dėka robotas akimirksniu reaguoja į oponento veiksmus, nesukeldamas jokio įtarimo.
„Shiri“
Pasak šio robotizuoto prietaiso kūrėjo Nobuhiro Takahashio, roboto paskirtis – suteikti žmonėms galimybę pajusti roboto-humanoido jautrumą. Robotas pagamintas iš organinės konstrukcijos. Tačiau mažiau įžvalgesni žmonės pasakytų, kad tai paprasčiausios roboto sėdmenys. „Shiri“ (japoniškai – sėdmenys) reaguoja į žmogaus prisilietimus: susitraukia arba atsipalaiduoja.
„Gluteus Maximus“
Tęsiant kalbą apie sėdmenis, reikėtų taip pat paminėti ir korėjiečių technikos milžinę „Samsung“, kuri irgi sukūrė savo robotinį pasturgalį. Po to, kai „iPhone 6 Plus “ išpopuliarėjo savo „lankstumu“, „Samsung“ pasidalino video medžiaga, kurioje robotizuotos sėdmenys išbando „Galaxy Note 4“ patvarumą, ir tuo pačiu tikrina, kas nutiks išmaniajam telefonui, kai žmogus ant jo atsisės neišimdamas jo iš kišenės.
Robotizuota striptizo šokėja
Robotizuota striptizo šokėja – gal iš pradžių tai skamba gan pikantiškai ir smagiai, tačiau iš tiesų šis robotas veikiau tiktų siaubo filmui. Šią bauginančią šokėją pristatė dailininkas Jordanas Wolfsonas Deivido Zvirnerio galerijoje Niujorke. Robotas sugeba atpažinti veidus ir gali sekti akimis parodos lankytojus.
Baisi kaukė, bauginanti šypsena, ir apskritai keista išvaizda skirta tikrai ne gėrėjimuisi. Tačiau roboto kūrėjas mano, kad jo kūrinys sulauks didelio žmonių susidomėjimo.
„Sysmac & Delta“: Ping Pongo robotas
Japonijos kompanijos „Omron Corporation“ inžinieriai pristatė dar vieną robotą, skirtą žaisti stalo tenisą. Kol kas kompanija roboto „Sysmac & Delta“ sugebėjimus demonstruoja tik video filmukuose. Pasak gamintojų, nors dar neaišku, kokia šio gremėzdiško roboto prasmė, tačiau neabejoja, jog jis taps nepakeičiama ateities dalimi.
„Peter & Paul“ – piešiantys ir trinantys robotai
Dailininkas ir tyrėjas Patrick’as Tresset’as sukūrė du robotus „Paulą“ ir „Peterį“. Tuo metu kai robotas Paulas piešia žmogaus veido eskizus ar kitus objektus, naudodamas mechaninę ranką ir akį, robotas Peteris ištrina savo kolegos nupieštas linijas.
Bioninė kengūra
Vokiečių kompanijos Festo sukurta robotizuota kengūra, ne pirmas jos pagamintas bioninis robotas. Robotas SmartBird, kurį sukurti tyrėjus paskatino žuvėdra, pelnė didžiulį populiarumą parodoje TEDTalks 2011. Naujoji robotizuota kengūra žavi savo techniniais sprendimais bei dizainu. Ji valdoma nuotoliniu būdu, prie žmogaus rankos pritaisyta apyranke – atliekant tam tikrus judesius ranka, perduodamos komandos robotui. Tiesa, neaišku, kam visa tai?