Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

15min.lt išlaiko stabilią poziciją ir sparčiai vejasi lyderį

Naujienų portalas 15min.lt neužleidžia pozicijų konkurentams ir jau antrą mėnesį iš eilės užima antrąją vietą populiariausių Lietuvos interneto svetainių penketuke. Tai paaiškėjo paskelbus bendrovės „Gemius“ interneto rinkos tyrimo „gemius Audience“ gegužės mėnesio duomenis.
2008 m. Naujienų portalas 15min.lt neužleidžia pozicijų konkurentams
Naujienų portalas 15min.lt neužleidžia pozicijų konkurentams. / 15min nuotr.

Balandžio mėnesį portalas 15min.lt išsiveržė į antrąją vietą populiariausių Lietuvos interneto svetainių penketuke, o gegužę toliau išlaikė šią poziciją. Pagal lankomumą 15min.lt kol kas atsilieka tik nuo rinkos senbuvio naujienų portalo Delfi.lt. Už 15min.lt nugaros liko interneto svetainės Balsas.lt, Lrytas.lt bei Alfa.lt.  

Gegužės mėnesį 15min.lt unikalių lankytojų skaičius siekė daugiau nei 792 tūkst., portalas pasiekė 40,42 proc. visų interneto vartotojų Lietuvoje. Šie 15min.lt rodikliai auga kiekvieną mėnesį. 

Akivaizdu, jog 15min.lt skaitytojai vertina portalą kuriančios komandos operatyvumą, aktualių temų vystymą ir nuolat čia sugrįžta. Be to, skaitytojai patys turi galimybę prisidėti prie naujienų kūrimo, siūlydami temas, siųsdami nuotraukas ar įkraudami naujienų rubrikoje Įkrauk. Gegužės mėnesį naršydami po 15min.lt rubrikas ir galerijas, internautai vidutiniškai praleido 1 val. 46 min. Lankytojų 15min.lt portale praleidžiamas laikas kas mėnesį vis ilgėja. 

Gegužė buvo itin sėkminga ir tai pačiai žiniasklaidos grupei „Schibsted“ priklausančiam skelbimų portalui Plius.lt. Praėjusį mėnesį jis buvo 8-oje populiariausių Lietuvos interneto svetainių dešimtuko vietoje ir turėjo daugiau kaip 656 tūkst. unikalių lankytojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?