Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

2010 m. nešiojamųjų kompiuterių segmente didžiausia rinkos dalis teko „Asus“

Rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, 2010 m. populiariausias prekės ženklas nešiojamųjų kompiuterių kategorijoje Lietuvoje buvo „Asus“. Pernai metais šalyje parduota 19300 nešiojamųjų „Asus“ kompiuterių. Šiam prekės ženklui priklausanti rinkos dalies siekė 23,4 proc. Antroje vietoje liko „Dell“, kurio rinkos dalis sudarė 19 proc., trečioje – „Samsung“, užėmęs 12,5 proc. nešiojamųjų kompiuterių rinkos.
„Asus“ kompiuteris
„Asus“ kompiuteris / Gamintojų nuotr.

Remiantis kompanijos „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, 2010 m. nešiojamųjų kompiuterių rinka Lietuvoje augo 32 proc. Viso šalyje pernai metais buvo parduota 82,565 nešiojamieji kompiuteriai už 170,624 mln. Lt. Vidutinė vieno parduoto kompiuterio vertė siekė 2066 Lt.

„Asus“ prekės ženklas tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje vertinamas dėl puikaus kainos ir kokybės santykio. Manome, kad šiemet kompanijos pristatytos naujovės ir iš ekonominės krizės brendantis Lietuvos ūkis mums leis toliau didinti „Asus“ užimamą rinkos dalį. Planuojame, kad 2011 m. ji sudarys jau 27 proc.“, – sakė išskirtines „Asus“ platinimo Lietuvoje turinčios bendrovės „Acme kompiuterių komponentai“ rinkodaros vadovas Marijus Miceika.

Anot jo, pernai apie 15 proc. visų parduotų „Asus“ kompiuterių sudarė ypatingai lengvi bei mobilūs „Netbook“ serijos atstovai. Prognozuojama, kad šiemet jų pardavimai išliks panašiame lygyje, o užimamos rinkos dalies augimą paskatins neseniai kompanijos „Asus“ pristatytos naujovės – planšetiniai kompiuteriai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos