Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

83 procentai „Google+“ vartotojų yra neaktyvūs

Kai visas IT pasaulis kalba apie „Google+“ neįtikėtinai greitą augimą ir apie tai, kaip kažkada šis socialinis tinklalapis aplenks „Facebook“, yra ir kita medalio pusė – ne vartotojų kiekis, o jų kokybė arba, kitaip tariant, aktyvumas. Kompanija „Bime Analytics“ atliko tyrimą šia tema ir paskelbė įdomius skaičius.
Socialinis tinklas „Google+“
Socialinis tinklas „Google+“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Svarbiausias rodiklis yra tai, kad net 83 proc. vartotojų priskiriami prie neaktyviųjų grupės. Kitaip tariant, užėjo, pažiūrėjo ir nusprendė, kad neįdomu, arba, kad prisijungs vėliau.

Kita vertus, tokia problema egzistuoja visuose socialiniuose tinkluose – tarkime, iš „Twitter“ vartotojų būrio net 80 procentų yra parašę mažiau nei 10 žinučių, ir net 40 proc. užsiregistravusių neparašė nė vienos žinutės.

„Bime Analytics“ tyrimo metu buvo matuojami ir kiti rodikliai, įdomesni iš jų yra du: tai, kad šiam momentui iš „Google+“ tinklu naudojančių žmonių 30 procentų yra moterys, ir kad pasikeitė dažniausiai minima vartotojo profesija – jeigu pačioje pradžioje buvo minima „engineer“ (liet. inžinierius, programuotojas), tai dabar į priekį išsiveržė „student“ (liet. studentas).

Žiūrėsime, kokius skaičius ir rodiklius turėsime rudenį, kai visi sugrįš iš atostogų į darbą ir mokslus, galbūt tai turės įtakos „Google+“ augimo tendencijoms.

Šaltinis: Gigaom.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos