A. Armonaitė lankosi „PVcase“: „Lietuva netrukus gali turėti naują vienaragį“

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė ketvirtadienį lankosi Vilniaus programinės įrangos saulės elektrinėms kūrimo įmonėje „PVcase“. Anot jos, „PVcase“ galėtų tapti trečiuoju Lietuvos „vienaragiu“.
Technologijų ir inovacijų festivalis „LOGIN 2019“
Technologijų ir inovacijų festivalis „LOGIN 2019“ / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

„Lietuva netrukus gali turėti naują vienaragį, šį kartą atsinaujinančios energetikos srityje. Šio lietuvių technologijų startuolio kuriami sprendimai prisideda prie saulės energetikos plėtros visame pasaulyje. Turime judėti pirmyn ir didelį dėmesį skirti mūsų pramonės žalinimui, tad svarbu, kad inovatyvūs verslai kurtų efektyvius technologinius sprendimus, kurie palengvina perėjimą prie atsinaujinančių energijos išteklių“, – komentare BNS teigė A. Armonaitė.

„PVcase“ 2023 metų liepą pritraukė 100 mln. JAV dolerių (apie 89 mln. eurų – šios dienos kursu) investiciją. Lėšos pritrauktos iš JAV fondo „Elephant Partners IV“ bei kitų JAV fondų „Highland Europe“ ir „Energize Ventures“.

„Unicorns Lithuania“ tuomet teigė, kad tai antra didžiausia pritraukta investicija Lietuvos startuolių istorijoje.

2023 m. gegužę „PVcase“ įsigijo JAV įmonę „Anderson Optimisation“. Lietuvos bendrovė taip pat turi antrines įmones Ispanijoje ir Vokietijoje.

2017 metais įkurta „PVcase“ nuo veiklos pradžios iš viso yra pritraukusi 123 mln. JAV dolerių investicijų. Įmonės kuriama programinė įranga padeda tiksliau ir efektyviau atlikti saulės energijos elektrinių parkų projektavimo darbus.

Lietuva šiuo metu turi du „vienaragius“ – pirmasis Lietuvos „vienaragis“ „Vinted“ ir antrasis „vienaragis“ – kibernetinės saugos sprendimų bendrovė „Nord Security“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis