„Dėkoju ,,App Store“ atstovams už greitą reakciją ir šiandien jau turime rezultatą – „YandexGo“, kurios duomenų rinkimas jau prieš kelerius metus kėlė klausimų, nebepasiekiama Lietuvoje „iPhone“ vartotojams“, – pranešime spaudai cituojama ekonomikos ir inovacijų ministrė A.Armonaitė.
Kibernetinio saugumo centro atlikta išmaniesiems įrenginiams skirtos programėlės analizė parodė, kad ji reikalauja prieigos prie didelio kiekio asmeninių vartotojų duomenų ir leidimo naudotis įrenginio funkcijomis. Naudotojo įrenginio surinkti duomenys saugomi organizacijos serveriuose, kurios būstinė yra Rusijoje.
Taip pat grėsmė, kad asmeniniai duomenys nutekinami Rusijos žvalgybos ir saugumo tarnyboms, kyla visiems Lietuvos piliečiams, besinaudojantiems rusiškais socialiniais tinklais ir elektroninio pašto paslaugomis.
Tuo tarpu įmonė atsiųstame komentare teigia, kad „Yandex Go“ paslauga Lietuvoje ir toliau veikia įprastai.
„Bendrovės „Apple“ prašymu laikinai apribojimai taikomi tik vežėjo programėlės prieigai parduotuvėje „App Store“ Lietuvoje. Apribojimai pradėti taikyti dėl bendrovei „Apple“ vietos valdžios išsiųsto laiško", – rašome komentare.
„Mes nesutinkame su nepagrįstomis pretenzijomis, kurias nurodė laiške valdžios atstovai ir ketiname užginčyti jų poziciją bei užklausą į „Apple“ naudodamiesi turimomis teisinėmis priemonėmis. Mūsų teikiama paslauga veikia 20-yje EMEA šalių. Nuo pat pradžių programėlė „Yandex Go“ Lietuvoje bei daugybėje kitų rinkų veikia Nyderlanduose registruotos, ES įsikūrusios bendrovės „Yandex.Taxi BV“ vardu. Mes laikomės ES reglamentų, ypač BDAR", – teigia įmonė.