Apie tai priminė prieš keletą savaičių paskelbta išmaniojo telefono parodija „NoPhone“, kurios sumanytojas už plastmasės gabalą interneto vartotojų paprašė 30 tūkst. dolerių. Nepasibaigus reklaminei kampanijai interneto vartotojai jam jau paaukojo daugiau nei 7 tūkst. dolerių. Pamatę šią idėją nutarėme prisiminti kitus panašius „Kickstarer“ projektus.
Idėja viršijo visus lūkesčius – vietoje prašytų dešimties dolerių Zackas Brownas per trisdešimt dienų gavo daugiau nei 55 tūkstančius.
Jeigu nesate susipažinę su „Kickstarer“, tai – minios finansavimo (angl. crowdfunding) tinklalapis, kuriame savo idėjas internete pristato pradedantys verslininkai, menininkai, kūrėjai ir t.t. Žmonės paaukoja pinigus, o mainais už pinigus idėjos autorius pasibaigus kampanijai įsipareigoja kažką duoti – atsiųsti pristatomą prekę, prekės nuotrauką ar tik padėką. Kampanija trunka 30 dienų. Dar vienas svarbus niuansas – kad žmogus gautų pinigus, jis privalo iš aukų surinkti visą prašytą sumą.
Taigi minėtas plastmasinis telefonas – anaiptol ne vienintelė šmaikšti ir netikėta „Kickstarter“ pateikta idėja.
Salotų dubenėlis
Bene didžiausią atgarsį pasaulio žiniasklaidoje savo kampanija sukėlė Zackas Brownas, paprašęs vos dešimties dolerių tam, kad pasidarytų bulvių salotų, kurių taip seniai norėjo. Jis pažadėjo, kad tiesiogiai transliuodamas savo bulvių salotų gaminimą visiems paaukojusiems internetu po vieną dolerį atsidėkos ištardamas jų vardą, o paaukojusiems bent dešimt dolerių leis atvykti į jo namų virtuvę ir gaminti kartu.
Ši idėja viršijo visus lūkesčius – vietoje prašytų dešimties dolerių Z.Brownas per trisdešimt dienų gavo daugiau nei 55 tūkstančius.
Kvailas užrašas danguje
„Prašau jūsų, kad man paaukotumėte pinigų, jog galėčiau pasamdyti žmogų su lėktuvu, kad šis iš lėktuvo sklindančiais dūmais išrašytų danguje žodžius“, – rašė kampanijos autorius Kurtas Braunohleris.
Atsidėkodamas jis pažadėjo paaukojusiems dešimt ar daugiau dolerių parašyti pokštą „Twitter“ paskyroje. K. Braunohlerio idėjai internautai paaukojo 7 tūkst. dolerių.
Antizombių muilas
Noah Thompson sugalvojo paprašyti pinigų tikrai labai įdomiai idėjai – prevencinei priemonei nuo zombių. „Jeigu kada nors įvyks zombių apokalipsė, jums prireiks kažko, kad apsisaugotumėte“, – rašė mergina.
Tiesa, šis projektas nebuvo toks sėkmingas kaip kiti ir nesurinko tūkstančių, tačiau tris kartus viršijo minimalią nurodytą sumą. Vietoje prašytų šimto svarų merginos idėjai buvo paaukoti daugiau nei trys šimtai svarų.
Voverių maniakas
Jammie Allenas sugalvojo netikėtai sėkmingą kampaniją, kurioje prašė pinigų plakatams.
2012 m. Atlantoje netoli Inman Parko buvo atliktas tyrimas, kuriame žmonės suskaičiavo pilkųjų voverių populiaciją. Visi tyrimų duomenys – infografikai, duomenys ir istorijos – buvo pristatyti specialioje konferencijoje.
„Tai buvo nuostabu. Gera publika, su voverėmis susiję skaitiniai ir muzika. Voverių įkvėptas šokis ir menas“, – kampanijos aprašyme aiškino J.Allenas.
Taigi jis paparašė pinigų tam, kad gautus infografikus su voverių populiacija perkeltų ant plakatų. Iternautai neliko abejingi – 7,5 tūkst. dolerių prašęs J.Allenas surinko beveik 9 tūkstančius dolerių.
Būdelė į kosmosą
Pernai buvo švenčiamos penkiasdešimtosios serialo „DOCTOR WHO“ metinės. Viena britų įmonė sugalvojo paminėti šią progą sukurdama seriale rodytą būdelę TARDIS – labai panašią į tą, kurią naudodavo Maksvelas Gudrutis, norėdamas nusileisti į būstinę. Tik ši būdelė „DOCTOR WHO“ filmo veikėją nugabendavo tiesiai į kosmosą.
Šios idėjos autorė – trumpametražių filmų kūrėja „3 Stags“ surinko beveik 90 tūkst. dolerių.