„Adobe“ akcijoms krentant, bendrovė ieško sprendimų: vieną iš savo programų padarė nemokama

Laikai, kai su ratukine pelyte „Paint“ programoje neišeidavo nubrėžti lygios linijos jau seniai praeityje. Ekranams keičiant popierių, technologijos suteikia mums neribotas galimybes kurti. Šį mėnesį „Adobe“ paskelbė, kad visos piešimo programos „Fresco“ funkcijos tapo nemokamos. Arnoldas Lukošius, „Tele2“ Inovacijų ekspertas, aptaria naujas įrankio ypatybes ir paaiškina, kodėl dizaino technologijų milžinė „Adobe“ priėmė šį sprendimą, rašoma „Tele2“ pranešime spaudai.
Planšetinis kompiuteris
Planšetinis kompiuteris / 123RF.com nuotr.

Vizualų pranašumo efektas rodo, kad žmonės geriau įsimena paveikslėlius nei tekstą. Viena žinomiausių teorijų, aiškinančių šį fenomeną, priklauso psichologui Allanui Paivio. Jo teigimu, vizualai į atmintį įsirėžia stipriau, nes yra koduojami dviem būdais: kaip vaizdai ir kaip juos apibūdinantys žodžiai. Dėl šios priežasties vizualinė komunikacija tampa vis populiaresnė.

„Daugelyje sričių, nuo socialinių tinklų iki verslo prezentacijų, vizualinis turinys tapo pagrindiniu komunikacijos įrankiu. Mūsų akys įprato, kad tekstas būtų iliustruotas. Pavyzdžiui, atsivertę bet kokį straipsnį jame rasime vizualią santrauką, grafiką ar nuotraukų, kurios padės aiškiau suvokti mintis ar tiesiog sukurs malonesnę skaitymo patirtį. Ši tendencija tapo ypač ryški per pastaruosius dešimt metų“, – pastebėjimais dalijasi A.Lukošius.

Kas verčia „Adobe“ atverti savo programą visiems?

„Adobe“ programų išmanymas ilgą laiką buvo tarsi kokybės ženklas darbuotojo gyvenimo aprašyme. Tačiau „Nasdaq“ duomenys rodo, kad šios įmonės pardavimų ir pelno augimas per pastaruosius kelerius metus buvo neįspūdingas, ypač palyginus su kitomis technologijų bendrovėmis.

Anot „Tele2“ inovacijų eksperto, populiarėjančios nemokamos dizaino platformos daro spaudimą profesionaliems, bet kartais brangiai atsieinantiems „Adobe“ įrankiams. Vienas didžiausių „Adobe“ konkurentų yra jau dešimtmetį veikiantis intuityvus dizaino įrankis „Canva“.

„Maketų paruoštukus siūlanti „Canva“ yra plačiai naudojama smulkaus verslo, socialinių medijų ir rinkodaros specialistų, o pastaruoju metu – net ir profesionalaus dizaino srityse. „Canva“ įnešė pokyčių į rinką, kai padarė dizaino įrankius nemokamus ir prieinamus visiems. Programa kol kas dar nėra tokia inovatyvi kaip „Adobe“ paketo programos, tačiau ji – kur kas pigesnė ir greičiau pritaiko atnaujinimus. Norėdami išlaikyti savo populiarumą ir lyderystę, ir „Adobe“ kviečia naudotojus išbandyti dalį savo įrankių be mokesčio“, – pabrėžia A.Lukošius.

Tradicinis piešimas ant ekrano

„Tele2“ atstovo teigimu, „Adobe“ nusprendė savo piešimo programą „Fresco“ atverti visiems. Su šia programa ant vieno skaitmeninio popieriaus lapo galima išbandyti tūkstančius skirtingų technikų, piešti, tapyti, animuoti ar tiesiog užsirašinėti idėjas.

„Jei jums patinka piešimas ant popieriaus, „Fresco“ padės jums perkelti savo įgūdžius į skaitmeninę erdvę. Programa imituoja tradicinio piešimo pojūtį, todėl kūryba ir smagus laiko praleidimas su ja tampa ypač natūralūs bei intuityvūs. Be to, „Fresco“ siūlo platų įrankių rinkinį, kuris leidžia eksperimentuoti su skirtingomis technikomis ir stiliais“, – teigia A.Lukošius.

„Adobe Fresco“ galima naudoti liečiamuosiuose įrenginiuose, pavyzdžiui, planšetėse. Ji pritaikyta „iPad“, „iPhone“ bei „Windows“ kompiuteriams. „Adobe“ siekia pritraukti ne tik profesionalus iliustratorius, bet ir visus kūrybingus žmones, taip tikintis sukurti aktyvią platformos naudotojų auditoriją.

„Fresco“ nenaudoja jokių dirbtinio intelekto funkcijų, todėl tai yra pranašumas prieš kitas piešimo programas. Dalis žmonių baiminasi, kad jų kūriniai gali būti naudojami dirbtinio intelekto technologijų apmokymui, todėl tiems vartotojams „Fresco“ gali pasirodyti patrauklesnė alternatyva.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis