„airBaltic“ nutekino keleivių duomenis: per klaidą išsiuntė el. laiškus su svetimų skrydžių informacija

Penktadienį dalį „airBaltic“ klientų pasiekė el. laiškai su svetimomis skrydžių rezervacijomis. Dėl įvykusios techninės klaidos kompanija ragina klientus, kurių duomenys buvo nutekinti, registracijas į skrydžius atlikti oro uostuose.
Lėktuvas
Lėktuvas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Savaitgalį su 15min redakcija susisiekė „airBaltic“ klientas Karolis, teigdamas, kad į savo el. pašto dėžutę sulaukė laiško, patvirtinančio skrydžio rezervaciją. Tačiau vyras tokio maršruto nebuvo užsisakęs.

„Gavau atsitiktinius vokiečių keliautojų duomenis, skrendančius maršrutu Talinas – Miunchenas“, – laiške rašė vyras.

Jo teigimu, laiške buvo vardai, pavardės, el. paštas ir kiti asmeniniai duomenys.

15min „airBaltic“ šią informaciją patvirtino. Kompanija teigė, kad tai nebuvo kibernetinis išpuolis - dalis klientų gavo el. laiškus su kitų klientų skrydžių duomenimis dėl vidinės techninės klaidos.

„Galime patvirtinti, kad „airBaltic“ elektroninio pašto platinimo sistemoje buvo aptikta vidinė techninė klaida, dėl kurios nedidelė dalis rezervavusių bilietus gavo klaidingą elektroninį laišką su kito keleivio skrydžio rezervacijos informacija“, – teigiama kompanijos atsakyme.

15min skaitytojo nuotr./„airBaltic“ nutekino klientų duomenis
15min skaitytojo nuotr./„airBaltic“ nutekino klientų duomenis

„AirBaltic“ teigimu, daugumoje elektroninių laiškų buvo nurodyti asmenų vardai, pavardės, kalba, maršrutas, data, tačiau nebuvo mokėjimo duomenų.

Kompanijos teigimu, buvo paveikta maždaug 0,009 proc. šiais metais planuotų „airBaltic“ užsakymų ir viso pasaulio.

Saugumo sumetimais šiuo metu savo svetainėje neleidžiama įsigyti papildomų paslaugų ir internetu registruoti nukentėjusių keleivių, norinčių rezervuoti bilietus.

Saugumo sumetimais, šiuo metu „airBaltic“ svetainėje neleidžiama įsigyti papildomų paslaugų ir internetu registruoti nukentėjusių keleivių, norinčių rezervuoti bilietus. Šių keleivių prašoma registraciją atlikti tiesiogiai oro uoste.

Dieną po incidento „airBaltics“ išsiuntinėjo laiškus klientams su prašymu ištrinti per klaidą gautą informaciją.

„Reaguodami į incidentus taip pat pranešėme apie duomenų incidentą atitinkamoms institucijoms ir visapusiškai su jomis bendradarbiaujame tyrimo atveju“, – teigiama komentare, – „Labai rimtai žiūrime į duomenų apsaugą ir atsiprašome už visus nepatogumus, kuriuos tai galėjo sukelti „airBaltic.“ keleiviams. Esame pasiryžę užtikrinti, kad tokie incidentai ateityje nepasikartotų, ir įgyvendinome papildomas priemones, kad sustiprintume savo saugumo protokolus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis