Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amazon“ eina „Samsung“ keliu: įrodinėja „Kindle“ pranašumą prieš „iPad“

Kompanija „Amazon“ nufilmavo reklaminį klipą, kuriame įrodinėjamas planšetinio kompiuterio „Kindle Fire“ pranašumas prieš „Apple“ produktą „iPad“. Kompanija „Samsung“ anksčiau irgi naudojo panašią taktiką – reklamose lygino savo išmaniuosius telefonus su „iPhone“.
Reklaminio klipo kadras
Reklaminio klipo kadras / Nuotr. iš „YouTube“

Naujame „Amazon“ klipe rodomas vaikinas, saulėtą dieną vaikštinėjantis paplūdimyje. Jis nesėkmingai stengiasi ką nors įžiūrėti savo planšetinio kompiuterio ekrane. Šio kompiuterio pavadinimas nenurodomas, tačiau nesunkiai galima atpažinti „iPad“.

Pamatęs moterį paplūdimyje jis klausia, ar rankose ji laiko „Kindle“, kainuojantį 79 dolerius. Moteris atsako teigiamai ir giria prietaisą, kad jame vaizdą aiškiai matyti galima ir saulėtą dieną. Vyras sako, kad šiame planšetiniame kompiuteryje negalima pažiūrėti vaizdo klipų ir naršyti internete, tačiau moteris atsako, jog tam ji turi „Kindle Fire“. Moteris taip pat užtikrina, kad „Kindle“ tikrai ne brangesnis aparatas nei tas, kurį turi vyriškis.

Anksčiau „Samsung“ sukūrė reklaminius klipus, kuriuose buvo pašiepiami „iPhone“ savininkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos