Padės gerinti saugų bendravimą
„Pandemijos pradžioje ligoninės ir senelių namų bendruomenės kreipėsi į mus ir paprašė padėti joms įdiegti mūsų sistemą“, – interviu „The Verge“ sakė Lironas Torresas, pasaulinis „Alexa Smart Properties“ vadovas. Pasak jos, ligoninės norėjo rasti būdų, kaip bendrauti su pacientais nenaudojant apsauginės įrangos, o vyresnio amžiaus žmonių bendruomenės norėjo sujungti gyventojus su šeimos nariais ir darbuotojais.
Programa leidžia senjorų gyvenamosioms įstaigoms naudoti „Amazon Echo“ įrenginius, kad į gyventojų kambarius būtų siunčiami pranešimai ar kitos žinutės. Per COVID-19 pandemiją daugelis įstaigų, norėdamos pranešti apie protokolų pakeitimus, pvz., dėl maitinimo ar karantino, rėmėsi po gyventojų durimis pakišamais atspausdintais popieriaus lapais. Naudodamiesi „Alexa“ programa jie gali iš karto siųsti pranešimus į pacientų kambarius. „Darbuotojai gali daugiau dirbti su kitomis užduotimis“, – „The Verge“ sakė L.Torresas.
Be to, gyventojai per „Alexa“ gali skambinti šeimos nariams ar draugams, nesikreipdami į darbuotojus. Patvirtinti kontaktiniai asmenys taip pat galės skambinti per „Alexa“. Įstaiga galėtų įgalinti skambinti gyventojo patvirtintų kontaktų rinkiniui ir šeimos nariams, kai jie atvyksta.
Ligoninėse „Alexa Smart Properties“ programa leidžia slaugytojams bendrauti su pacientais naudojant skambinimo ir domofono tipo įleidimo funkcijas, neįeinant į pacientų kambarius. Pacientai gali užduoti klausimus arba slaugytojai per šią funkciją gali patikrinti, kaip kas nors jaučiasi.