„Amazon“ šaiposi iš „iPad mini“

Šiandien apsilankiusieji „Amazon“ tinklalapyje išvys akį traukiančią reklamą: „Daug daugiau už daug mažiau“ (angl. much more for much less), o šalia jos – nuotrauką, kurioje „Kindle Fire HD“ planšetė uždengia „iPad mini“. Gana drąsi „Amazon“ produkcijos reklama, tiesa?
„Kindle Fire HD“ reklama
„Kindle Fire HD“ reklama / Amazon.com nuotr.

Šioje reklamoje „Amazon“ išryškino visus „Kindle Fire HD“ pliusus ir sumenkino konkurentų „Apple“ „iPad mini“ trūkumus. Skelbiama, kad naudodamiesi „Amazon“ planšetiniu kompiuteriu galėsite mėgautis aukštos raiškos (HD) kokybe, o jei pasirinksite „iPad mini“ teks pasitenkinti standartiniu, mažos rezoliucijos vaizdu.

Iš tiesų „iPad mini“ ekranas didesnis – 7,9 colio, o „Kindle Fire HD“ – 7 colių įstrižainės, tačiau „Amazon“ reklamoje išskiria HD kokybę ir pabrėžia, kad „Kindle Fire HD“ ekrano raiška yra 1280 x 800 tšk., o konkurentų – 1024 x 768 tšk.

Taip pat pabrėžiama, kad „Amazon“ produkto ekranas turi 216 taškų colyje (ppi), o štai „iPad mini“ – viso labo 163 ppi. Taigi akivaizdu, kad reklamoje „Amazon“ laimi. Be to, pabrėžiamas „Kindle Fire HD“ pranašumas – „stereo“ garsiakalbiai, kai „iPad mini“ įdiegti tik „mono“.

Žinoma, labiausiai „Amazon“ akcentavo galimybę planšetiniame kompiuteryje naudojamus failus pasiekti kitais įrenginiais – „iPad“, „iPhone“, išmaniaisiais telefonais su „Android“ ar „Windows“ operacine sistema ir pan. Reklamoje pabrėžta, kad jei įsigysite „iPad mini“, teks naudotis vien „Apple“ sukurta produkcija.

Nepamiršta paminėti ir „Kindle FreeTime“ paslaugos. Tai galimybė sukurti atskirus profilius mažiesiems, kuriuose gali atsidurti individualūs kiekvienam vaikui aktualūs užsiėmimai: knygos, televizijos laidos, filmukai ir t.t. Be to, suteikiama galimybė riboti jų praleidžiamą laiką prie kompiuterio. Reklamoje skelbiama, kad „Apple“ tokios paslaugos savo klientams nesiūlo.

Be abejo, akcentuojama kaina – ko gero, vienas svarbiausių kriterijų renkantis prekę. „Kindle Fire HD“ kainuoja 199 JAV dolerius (maždaug 533 Lt), o „iPad mini“ – 329 dolerius (apie 881 Lt). Toks argumentas greičiausi patiktų daugeliui.

Kad „Amazon“ produktas atrodytų dar geresnis, į reklamą įdėtos citatos iš žiniasklaidos vertinimų. Pavyzdžiui, „CNET“ skelbia: „Kindle Fire HD“ garsiakalbiais sklinda garsi ir švari muzika. Planšetinių kompiuterių rinkoje geresnio dar nebuvo“, o „Mashable“ praneša: „Ekranas tobulai šviesus, o grafika aiški“ ir pan.

Aišku, „iPad mini“ pranašumai reklamoje lyg netyčia pamirštami. „Apple“ planšetėje įdiegtos dvi kameros, o „Kindle Fire HD“ – tik viena. Be to, „iPad mini“ planšetinis kompiuteris yra ir plonesnis, ir lengvesnis. Vis dėlto tokia reklama „Amazon“ parodė, kad jų produktas – vertas dėmesio ne mažiau nei „Apple“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų