Pabaigti milžiniškos gamyklos statybas
Elono Musko milžiniška baterijų gamykla Nevadoje yra būtina kompanijos ateičiai, nes ji padės sumažinti naudojamų baterijų kainą.
Gigafabrikas, užimantis maždaug pusės milijono kvadratinių metrų plotą, padės kompanijai stipriai sumažinti naudojamų baterijų savikainą dėl masto ekonomijos, inovatyvios gamybos, atliekų sumažinimo ir optimizavimo, kai didžiuma gamybos proceso vyks po vienu stogu.
„Tesla“ planuoja, kad fabrikas, visu pajėgumu pradėsiantis veikti 2020 m., padės baterijų kainą sumažinti 30 procentų.
„Tesla“ planuoja, kad fabrikas, visu pajėgumu pradėsiantis veikti 2020 m., padės baterijų kainą sumažinti 30 procentų.
Tiesą sakant, „Tesla“ teigia, kad Gigafabriko baterijų elementų pagamins daugiau, nei bendrai visi ličio jonų baterijų gamintojai pagamino 2013 metais.
Pradėti „Model 3“ ir galbūt „Model Y“ gamybą iki 2017 m.
Gigafabrike pagamintos baterijos galės būti naudojamos pirmajame kompanijos plačiajai rinkai skirtame „Model 3“.
„Model 3“ kainuos apie 35 tūkst. dolerių ir vienu įkrovimu galės nuvažiuoti daugiau nei 200 mylių (320 km).
Rugsėjį E.Muskas teigė, kad „Tesla“ planuoja pradėti „Model 3“ gamybą 2017 metais. Po kelių savaičių jis „Twitter“ paskyroje minėjo, kad kompanija pademonstruos ir „Model Y“, kuris, kalbėta, bus „Model 3“ krosoverio versija, nors paskui jis žinutę ištrynė.
Tad, gali būti, kad iki 2020-ųjų „Tesla“ išleis du naujus automobilius.
Per trejus metus elektromobiliu nuvažiuojamą atstumą padidinti iki 1000 kilometrų
„Tesla“ automobiliai jau ir dabar nuvažiuoja toliausiai iš rinkoje esančių elektromobilių, bet iki 2017-ųjų Muskas siekia dramatiškai padidinti atstumą, kurį vienu įkrovimu galės įveikti „Tesla“ automobiliai.
„Dabartinis rekordas priklauso „Model S“ – 800 kilometrų (497 mylios). Spėju, 1000 kilometrų (621 mylios) atstumą įveiksime per metus ar porą. Sakyčiau, 2017-aisiais jau tikrai“, – rugsėjį duodamas interviu sakė E.Muskas.
E.Muskas pridūrė, kad iki 2020-ųjų „Tesla“ automobiliai vienu įkrovimu veikiausiai galės nuvažiuoti 745 mylias (1200 km).
Tiesa, nors toliausio „Tesla“ nuvažiuoto atstumo rekordas yra beveik 500 mylių (800 km), oficialus, JAV Aplinkos apsaugos agentūros patvirtintas „Tesla Model S“ vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas yra ~265 mylių (~430 km).
Suteikti savo automobiliams visišką autonomiškumą iki 2018-ųjų
Kitas drąsus E.Musko pažadas, susijęs su „Tesla“ – automobiliai bus padaryti autonomiškais iki 2018 metų. Ir, panašu, tai vyksta.
Kitas drąsus E.Musko pažadas, susijęs su „Tesla“ – automobiliai bus padaryti autonomiškais iki 2018 metų. Ir, panašu, tai vyksta.
Kompanija išleido savo pusiau autonominę sistemą „Autopilot“ spalio gale, o lapkritį E.Muskas aiškino, kad sistemai suteiktas „superaukštas prioritetas.“
Visai neseniai E.Muskas pasakojo, kad jis tebesiekia per ateinančius dvejus metus „Tesla“ automobiliams suteikti „4 lygio“ autonomiją, tačiau pridūrė, kad, nors technologija gal ir bus, visiško priėjimo prie jos vartotojas gali ir negauti.
E.Muskas sakė, kad pasirodžius įmonės autonominiams automobiliams, vairuotojams gali tekti palūkėti, kol galės visiškai paleisti vairą iš rankų“, nes mažai tikėtina, jog įstatymų leidėjai iki to laiko bus parengę įstatyminį reguliavimą.
Nuo 2020-ųjų kasmet gaminti po 500 000 automobilių
2015 metais „Tesla“ gamins po maždaug 50 000 automobilių, tačiau iki 2020 m. ji sieks gaminti bent dešimt kartų daugiau. Tai reiškia, kad vos per ketverius metus gamybą reikės padidinti dešimteriopai.
Nors toks planas, be jokios abejonės, labai ambicingas, E.Muskas užtikrintas, kad tikslas bus pasiektas.
Lapkritį, Baron Funds investuotojų konferencijoje, E.Muskas sakė neatmetantis galimybės, kad „Tesla“ vieną dieną taps didesnė už tokius automobilių pramonės gigantus kaip „General Motors“, „Volkswagen“, ir „Toyota“.