Remiantis birželio mėnesio duomenimis, „Chrome“ šiuo metu užima 43% pasaulinės interneto naršyklių rinkos, tuo tarpu „Internet Explorer“ – tik 25%, o ši dalis po truputį mažėja. „Mozilla Firefox“ naudojasi apie 20% užfiksuotų kompiuterinių sistemų. Ketvirtoje ir penktoje vietoje tradiciškai atsidūrė „Apple Safari“ ir „Opera“.
„Google Chrome“ rinkos dalis gali būti netgi didesnė, nei rodo statistika, kadangi „Microsoft“ naršyklės rinka praktiškai vis labiau apsiriboja verslo segmentu. Biuruose IE yra naršyklė pagal nutylėjimą, juo labiau, kad ir specifinės programos optimizuojamos darbui būtent su „Microsoft“ naršykle. Šį faktą puikiai įrodo tai, kad IE dalis smarkiai krenta savaitgaliais, kai visi ilsisi nuo darbų.
Ekspertų teigimu, „Google Chrome“ sėkmės paslaptis gali būti vis labiau populiarėjantys „Android“ mobilūs įrenginiai. Be to, naršyklė „Chrome“ pagal nutylėjimą įdiegiama su populiariomis nemokamomis programomis („CCleaner“, „Defraggler“, „Avast Antivirus Free“ ir kt.), o to nedaro praktiškai niekas iš konkurentų.