Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Analitikai horizonte jau mato „iPhone“ su didesniu ekranu

Išmanieji telefonai su didelės ir labai didelės įstrižainės ekranais pasižymi gana nemaža paklausa. Kompanija „Apple“ su 4“ ekraną turinčiu „iPhone“ tarp kitų rinkos gigantų atrodo ne itin perspektyviai. Nemažai vartotojų laukia, kada „Apple“ išleis „Android“ planšetofonų analogą, nors pati „Apple“ teigia, kad 4“ – tai optimalus dydis telefonui: viskas, kas daugiau, labiau primena planšetę, nei išmanųjį telefoną.
„Apple“ naujovių pristatymo akimirka
„Apple“ naujovių pristatymo akimirka / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bet kokiu atveju, nemažai analitikų mano, kad didesnį ekraną turintys „iPhone“ pasižymės nemaža paklausa. Analitikai iš kompanijos MarketWatch mano, jog „Apple“ jau seniai darbuojasi prie planšetofono, o jo debiutas įvyks jau 2014 metais. Kartu pateikiamos ir tokios prognozės priežastys.

Visų pirma, planšetofonai išpopuliarėjo gana seniai, taigi „Apple“ turėjo būti sukūrusi ne vieną prototipą, tačiau išleisti jo neskubėjo. Dabar tai padaryti pats laikas, mano analitikai Cantoras Fitzgeraldas ir Brianas White'as. Keisti savo „įstrižainės politiką“ „Apple“ turėtų priversti Azijos rinka.

Keisti savo „įstrižainės politiką“ Apple turėtų priversti Azijos rinka.

Būtent Azijoje išmanieji telefonai su dideliais ekranais yra labai paklausūs. Pirkėjai čia mieliau renkasi 5“ ekraną turintį įrenginį, nei 4“ modelį. Per paskutinius 18 mėnesių ši tendencija buvo vis aktualesnė, o „Apple“ rinkos dalis Azijoje nuolat mažėjo.

MarketWatch analitikai taip pat pažymi, jog „Apple“, išleisdama tik 4“ išmaniuosius telefonus, iš principo negali apimti kitų segmentų. Pažymima, kad JAV vartotojai renkasi „Android“ išmaniuosius telefonus dėl to, kad gali gauti modelių su didelės įstrižainės ekranais. Tai vienas iš svarbiausių faktorių, kodėl „Android“ ekosistema JAV rinkoje sparčiai plečiasi, ir „Apple“ neturi ką priešpastatyti.

Dar viena priežastis, kodėl gamintojai stengiasi didinti ekranų įstrižaines – galimybė patalpinti daugiau reklamos, netrukdant vartotojui naudotis pagrindinėmis išmaniojo telefono funkcijomis. Šiuo atžvilgiu „Android“ yra labai patraukli platforma.

Aišku, „Apple“ vargu, ar žvelgs į reklamos užsakovų įgeidžius kaip į lemiamą priežastį, kodėl turėtų būti didinama „iPhone“ ekrano įstrižainė. Kompanija iš Kupertino labai brangina savo reputaciją ir vartotojų pasitikėjimą. Taigi ir didesnis ekranas atsiras tuomet, kai bus tvirtas įsitikinimas, jog vartotojams iš tikrųjų to reikia. Be to, „Apple“ turi labai didelį pasididžiavimą – puikią ekosistemą, į kurią įsprausti dar vieną išmanųjį telefoną bus ne taip jau ir lengva.

Prie to pačio galite peržvelgti dabar prekyboje esančius „iPhone“ modelius, jų dabartines charakteristikas bei lietuviškas kainas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos