Tas liukas yra tiesiai po piloto kabina. Jis yra pažymėtas rodykle, o kiekvienas užrakto varžtas dar paženklintas ir balta pusapvalia žyme. Ta rodyklė su „Rescue“ užrašu sufleruoja, kad šis liukas yra susijęs su piloto gelbėjimu, tačiau kaip?
Šis liukas turi 5 varžtus, tačiau jie yra sujungti mechaninėmis jungtimis. Tai reiškia, kad norint jį atidaryti šešiakampiu raktų tereikia pasukti apatinius du varžtus. Būtent ši informacija ir pateikiama po „Rescue“ rodykle. Tačiau šis liukas neleidžia patekti į kabinos vidų ir ištraukti piloto.
Už šio liuko slepiasi sulankstomos teleskopinės kopėčios. Jos, žinoma, yra skirtos patekimui į kabiną, kai geresni pristumiami laiptai nėra prieinami. Šios kopėčios turi mažas pakopas, nesiekia žemės, todėl naudotis jomis nėra labai patogu. Kita vertus, pilotai greitai išmoksta jomis mikliai patekti į naikintuvo kabiną.
Raidėmis „Rescue“ šis liukas pažymėtas todėl, kad pirmieji lėktuvą pasiekę žmonės galėtų pasinaudoti kopėčiomis, jei to prireiktų.
Beje, įsižiūrėję pastebėsite, kad tos baltos pusapvalės žymės ne tik supa užrakto varžtus, bet ir dalį jų dengia. Uždarydami liuką techniniai darbuotojai turi įsitikinti, kad viso varžtų galvutės yra tinkamoje padėtyje – ta žymė padeda tai padaryti.