„Jau kelias valandas neveikia tarptinklinis roaming ryšys Europoje, neįmanoma prisiskambinti ar paskambinti būnant Vokietijoje“, – rašė Žygis.
Kiti skaitytojai skundėsi sutrikimais Baltijos šalyse ir klausė, kodėl jų niekas neatsiprašo.
Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas 15min paaiškino, kad dalis klientų tikrai buvo likę be ryšio ir jų atsiprašė. Taip nutiko todėl, kad sutriko „Tele2“ partnerio, teikiančio tarptinklinio ryšio paslaugas Europoje, Swisscom veikla. Gedimas buvo pašalintas per kelias valandas.
Apie tai rašė ir Šveicarijos žiniasklaida.
„Swisscom yra vienas iš mūsų tarptinklinio ryšio didmenos partnerių – jo paslaugomis naudojamės jungdamiesi prie daugelio kitų šalių operatorių tinklų. Dėl to, deja, jo sutrikimai paveikė ir mus.
Dalį klientų duomenų srauto spėjome nukreipti aplinkiniais maršrutais, todėl nepatogumų patyrė ne visi užsienyje buvę vartotojai. Pats Šveicarijos operatorius paslaugų teikimą atkūrė per kelias valandas. Deja, dalis klientų susidūrė su sutrikimais.
Jų labai nuoširdžiai atsiprašome ir apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Dėsime visas pastangas, kad ateityje tai nesikartotų“, – rašo A.Baranauskas komentare.