Apeliacinis teismas birželio 14 dieną nutarė, kad „Tele2“ įmonei „Stateta“ turi sumokėti 29,7 tūkst. eurų ir 6 proc. metines palūkanas, o „Stateta“ bendrovei „Tele2“ – 15,1 tūkst. eurų bylinėjimosi išlaidų. Teismas paliko nepakeistą Vilniaus apygardos teismo pernai liepą priimtą nutartį – pastarasis iš dalies patenkino „Statetos“ ieškinį.
„Daug kartų bandėme rasti taikų šio ginčo sprendimą ir siūlėme susitarti. Džiaugiamės, kad šiandien teismas padėjo galutinį tašką ilgus metus trukusioje byloje ir įvertino, kad realūs nuostoliai buvo 20 kartų mažesni nei nurodyti reikalavimuose“, – BNS sakė „Tele2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas.
„Stateta“ iš „Tele2“ už 11 prekybos salonų uždarymą siekė prisiteisti 614,7 tūkst. eurų.
Įmonės 2008 metais buvo sudariusios mobiliųjų telefonų ir paslaugų platinimo sutartį, tačiau 2009 metais „Tele2“ nurodymu „Stateta“ turėjo nutraukti veiklą trijuose pelningiausiuose salonuose – Vilniaus „Akropolyje“ bei Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje.
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) 2016 metų vasarį nutarė, kad „Tele2“ už šių trijų salonų uždarymą turi sumokėti 66,8 tūkst. eurų kompensaciją.
Vilniaus apygardos teismo duomenimis, 2010 metais įsteigta bendrovė „Personalo valdymas“, ją vėliau perėmus „Tele2“, įmonė pervadinta į „Tele2 prekyba“, o jos salonai atidaryti šalia „Statetos“.
Be to, nuo 2010 metų „Tele2“ vienašališkai centralizavo prekių paskirstymą iš sandėlio į salonus. „Stateta“ teisme teigė, kad dėl to ji gaudavo mažiau mobiliųjų įrenginių ir dalis salonų tapo nuostolingi.
„Tele2“ teismui negalėjo nurodyti, kiek telefonų pateikė „Statetai“, o kiek „Personalo valdymui“, tačiau pripažino, jog „Statetai“ jų kiekis buvo mažesnis.
2014 metų birželį „Tele2“ ir „Statetos“ sutartis buvo nutraukta ir pastaroji turėjo uždaryti visus likusius 11 prekybos salonų. Šalys derėjosi dėl kompensacijos, tačiau susitarti nepavyko ir jokia kompensacija „Statetai“ nebuvo sumokėta.