„iPhone“ gamintoja apie tokius „privatumo žymų“ naudojimo planus paskelbė, kai pirmą kartą pristatė rugsėjį išleistą naująją operacinės sistemos „iOS“ versiją.
„App Store“ produktų puslapiuose bus skelbiamos kūrėjų parengtų privatumo politikų santraukos, kurios bus pateikiamos paprastu, lengvai skaitomu formatu“, – teigė bendrovė tinklaraščio įrašė, pristatydama „iOS 14“.
„Nuo kitų metų pradžios visos programos, prieš pradėdamos duomenų stebėjimą, privalės gauti vartotojų leidimą“, – pridūrė gamintoja.
„Apple“ pradėjo žymų naudojimą pirmadienį, o taisyklė bus taikoma naujoms „iPhone“, „iPad“, „Apple Watch“, „Apple TV“ ir kompiuterių „Mac“ programoms.
Pasak Silicio slėnyje įsikūrusios milžinės, žymose bus pateikta informacija, kurią pateiks kūrėjai, kreipdamiesi dėl programų patvirtinimo, leidžiančio programoms atsidurti virtualiose „App Store“ lentynose.
Praėjusią savaitę „Apple“ pradėjo programų kūrėjų reikalauti, kad jie pateiktų informaciją apie privatumo politiką, kuri bus nurodoma minėtose žymose.
„Apple“ nustatė reikalavimą, kad visose programose, platinamose per „App Store“, būtų skelbiama išsami informacija, skirta nurodyti, kaip gali būti naudojami vartotojų duomenys“, – tinklaraščio įraše parašė „Facebook“ valdoma susirašinėjimo platforma „WhatsApp“.
„Turime rinkti tam tikrą informaciją, kad galėtume teikti patikimą pasaulinę ryšių paslaugą“, – pridūrė „WhatsApp“.
„Apple“ teigimu, šio žingsnio tikslas yra padėti vartotojams lengvai sužinoti ir suprasti, ką programos daro su jų duomenimis, pradedant kontaktų sąrašais ir baigiant vartotojų buvimo vieta.
Duomenų tipai, kurie bus nurodyti žymose apie informacijos rinkimą, apima duomenis, renkamus siekiant pasiūlyti reklamą, kuri gali būti aktuali vartotojui, ar duomenis, kuriais dalijamasi su duomenų tarpininkais, taip pat informaciją, kuri galėtų atskleisti vartotojo tapatybę.
„Apple“ ir „Android“ mobiliosios operacinės sistemos siūlo įrankius, leidžiančius kontroliuoti, kokius duomenis gali rinkti įdiegtos programos.