Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Apple“ negali naudoti „iPad“ prekės ženklo Kinijoje

Kompanija „Apple“ pralaimėjo ieškinį dėl „iPad“ prekės ženklo naudojimo Kinijoje. Jei norės toliau šioje šalyje prekiauti savo planšetiniais kompiuteriais, jai gali tekti pakeisti jų pavadinimą.
Planšetinis kompiuteris „iPad“
Planšetinis kompiuteris „iPad“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prekyženklį „iPad“ 2000 metais įregistravo kompanija „Proview“, o po šešerių metų pardavė teises į jį Didžiosios Britanijos kompanijai „IP Application Development“ už 55 tūkst. dolerių. Po kurio laiko šį prekės ženklą perpirko kompanija „Apple“, rašo Foxnews.com.

Tačiau „Proview“ teigia, kad parduodant prekės ženklą Didžiosios Britanijos bendrovei sutartyje nebuvo įtrauktos teisės į jį Kinijoje. Mat tuo metu kompanijos Taivanio padalinys pats neturėjo šių teisių.

Kinijos teismas sutiko su „Proview“ ir išaiškino, kad šiuo metu teisės į „iPad“ prekės ženklą Kinijos rinkoje priklauso šiai kompanijai.

Dabar „Proview“ siekia prisiteisti 1 mlrd. dolerių kompensacijų iš „Apple“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos