Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Apple“ pardavimai Baltijos šalyse viršijo 100 milijonų litų

Pasaulyje dominuojantis technologijų prekinis ženklas „Apple“ per 2011-uosius metus dar labiau sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. Oficialus „Apple“ distributorius Baltijos šalyse „AVAD Baltic“ praneša, kad net neprasidėjus kalėdiniam įkarščiui per pirmuosius šių metų 11 mėnesių apyvarta pasiekė 100 mln. Lt.. Tai beveik dukart daugiau nei per visus praėjusius metus, kai apyvarta siekė 54,4 mln. O lyginant su 2009-aisiais, kai pardavimai buvo 27,9 mln litų, augimas net 258 procentai.
„MacBook Air“ kompiuteris
„MacBook Air“ kompiuteris / Apple.com nuotr.

Per pirmuosius 11-a šių metų mėnesių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje jau parduota net 21 500 „iPad“ bei „iPad 2“ planšečių – po 65 planšetes kasdien ir 15 500 „Apple“ kompiuterių. Populiariausi kompiuterių modeliai – spartusis „Macbook pro“ bei neįtikėtinai plonas „Macbook Air“. Lyginant su visais 2010-aisiais, „Apple“ kompiuterių pardavimai Baltijos šalyse jau dabar šoktelėjo net 40-čia procentų. Iš viso Baltijos šalyse 2010 metais buvo parduota 11 tūkst. „Mac“ kompiuterių.

„AVAD Baltic“ direktoriaus Tomo Palšio teigimu, tik rinkoje atsiradus „iPad“ ir „iPad 2“ planšetėms bei sparčiai augant jų pardavimams, pirmąjį ketvirtį buvo šiek tiek sulėtėjęs „Mac“ kompiuterių pardavimo augimo tempas. Tačiau kitus du ketvirčius kompiuterių pardavimų kreivė atsistatė, tikėtina dėl to, kad „iPad“ planšetes „atrado“ nauji vartotojai, kurie iki šiol nebūtinai naudojosi „Mac“ kompiuteriais.

Šių metų pradžioje prognozavęs dvigubą augimą, „AVAD Baltic“ vadovas tikina, kad 100 milijonų apyvarta džiugina, tačiau ji nebuvo netikėta. „Jau nebestebina faktas, kad „Apple“ apyvartos augimo tendencijos Baltijos šalyse yra panašios kaip ir visame pasaulyje – kasmet paaugti po du kartus. Šiais metais tam įtakos turėjo ir „iPad“ bei „iPad 2“ atsiradimas mūsų regione. Itin universalios „Apple“ planšetės pardavimai viršijo mūsų lūkesčius – buvo didesni nei prognozavome. Šiais metais „iPad 2“ be vargo tapo geriausiai parduodamu produktu planšetinių kompiuterių kategorijoje Baltijos šalyse,“ – teigia T. Palšis, primindamas, kad metai dar nesibaigė ir jų dar laukia pačios karščiausios prekybos savaitės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos