Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Apple“ pataria klientams skirti ypatingą dėmesį naujosios kredito kortelės priežiūrai

„Apple“, siekusi savo klientams pasiūlyti patrauklią akiai naują „Apple“ prekės ženklo kredito kortelę, vadovavosi tokiais pavyzdžiais kaip dėmesį kaustančios „Chase Sapphire“ kortelės, tačiau bendrovės klientai susidūrė su netikėta problema – dėl neeilinio kortelės dizaino jie turės pasirūpinti ypatinga jos priežiūra.
Prie parduotuvių rikiavosi didžiausi „iPhone“ telefonų gerbėjai
„Apple“ logotipas / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Pavyzdžiui, naująją „Apple“ kredito kortelę reikia saugoti nuo sąlyčio su odine pinigine ir monetomis. Be to, pasak „Apple“, titano kortelė neturėtų liestis su kitomis kredito kortelėmis, kad būtų išvengta baltos dangos subraižymo.

Šią savaitę „Apple“ paskelbė specialias kredito kortelių priežiūros instrukcijas: jos turi būti laikomos atokiau nuo „kietų paviršių ar medžiagų“, o odinė piniginė ar džinsų kišenė „gali lemti negrįžtamą spalvos pokytį“. Taip pat kortelės neturi liestis su kitomis kredito kortelėmis ar „potencialiai abrazyviais objektais“, tokiais kaip monetos ar raktai.

Be to, rekomenduojama laikytis dviejų etapų valymo proceso, kuriame naudotinos mikropluošto šluostės ir izopropilo alkoholis, bei vengti netinkamų valymo priemonių iš pateikto sąrašo.

„Apple“ siūlo skaitmeninę kortelę, skirtą naudoti telefonuose „iPhone“, tačiau prekybos vietose, kuriuose nepriimami mobilieji mokėjimai, bendrovės klientai dabr gali atsiskaityti fizinėmis kortelėmis.

Paprastai klientai susigrąžina 2 proc. nuo sumokėto sumos, kai mokėjimams naudoja „Apple“ programą. Pramonės ekspertai teigia, kad finansinė kortelės nauda vartotojams yra panaši į daugelio kitų jau naudojamų kortelių teikiamą naudą.

„Apple“ kredito kortelė, sukurta bendradarbiaujant su „Goldman Sachs“, pradėta platinti Jungtinėse Valstijose šį mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos