Kaip ir buvo galima tikėtis, „Apple“ išliko rinkos lydere, tačiau jos rinkos dalis mažėja. Praėjusių metų ketvirtajame ketvirtyje kompanijos rinkos dalis buvo 43,6 proc., o 2011 metų ketvirtajame ketvirtyje net 51,7 proc. Tai yra net apie 8 proc. mažiau per vienerių metų laikotarpį.
Pietų Korėjos elektronikos gigantas „Samsung“ liko antroje vietoje, o šios kompanijos planšetinių kompiuterių pardavimai per vienerius metus padidėjo beveik keturis kartus. Visgi šio gamintojo rinkos dalis nėra didelė, lyginant su „Apple“, ir siekia apie 15,1 proc.
„Samsung“ užėmė antrąją vietą iš interneto prekybos giganto „Amazon“, kurio rinkos dalis mažėjo gana pastebimai nuo 15,9 proc. iki 11,5 proc. Kompanijos „Asus“ pardavimai metų laikotarpyje didėjo labiausiai daugiausiai dėl puikaus darbo su „Google“ pristatant ypač pigius „Nexus 7” variantus.