„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Apple“ prekės ženklas išlieka brangiausias pasaulyje

Tyrimų agentūra „Millward Brown“ paskelbė kasmetinę ataskaitą, kuri rodo, kad brangiausiu prekės ženklu pasaulyje išlieka „Apple“. Jis įvertintas maždaug 183 mlrd. JAV dolerių, o per pastaruosius metus pabrango 19 proc.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Iš trečios vietos į antrą pakilo korporacijos IBM prekės ženklas, kurio vertė per metus padidėjo 15 proc. ir šiuo metu siekia beveik 116 mlrd. JAV dolerių.

Trečioje vietoje liko kompanija „Google“, kurios prekės ženklas, tyrimo autorių teigimu, vertas beveik 108 mlrd. JAV dolerių.

Pirmajame dešimtuke taip pat atsidūrė greitojo maitinimo restoranų tinklas „McDonalds“ (95,2 mlrd. dolerių), programinės įrangos gigantas „Microsoft“ (76,7 mlrd. dolerių), „Coca-Cola“ (74,3 mlrd. dolerių), „Marlboro“ (73,6 mlrd. dolerių), „AT&T“ (68,9 mlrd. dolerių), „Verizon“ ir „China Mobile“.

Socialinio tinklo „Facebook“ prekės ženklas šiuo metu vertinamas 33,2 mlrd. dolerių ir sąraše užima 19 vietą. Didžiausias pasaulyje kompiuterių gamintojas „Hewlett-Packard“ liko 26 vietoje (22,9 mlrd. dolerių), o „Intel“ prekės ženklas yra tik 49 pozicijoje (15,6 mlrd. dolerių).

„Samsung“ prekės ženklas, įvertintas 14,2 mlrd. dolerių, „patupdytas“ į 55 vietą.

Su visu „Millward Brown“ sudarytu reitingu galite susipažinti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs