„Apple“ prekės ženklas išlieka brangiausias pasaulyje

Tyrimų agentūra „Millward Brown“ paskelbė kasmetinę ataskaitą, kuri rodo, kad brangiausiu prekės ženklu pasaulyje išlieka „Apple“. Jis įvertintas maždaug 183 mlrd. JAV dolerių, o per pastaruosius metus pabrango 19 proc.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Iš trečios vietos į antrą pakilo korporacijos IBM prekės ženklas, kurio vertė per metus padidėjo 15 proc. ir šiuo metu siekia beveik 116 mlrd. JAV dolerių.

Trečioje vietoje liko kompanija „Google“, kurios prekės ženklas, tyrimo autorių teigimu, vertas beveik 108 mlrd. JAV dolerių.

Pirmajame dešimtuke taip pat atsidūrė greitojo maitinimo restoranų tinklas „McDonalds“ (95,2 mlrd. dolerių), programinės įrangos gigantas „Microsoft“ (76,7 mlrd. dolerių), „Coca-Cola“ (74,3 mlrd. dolerių), „Marlboro“ (73,6 mlrd. dolerių), „AT&T“ (68,9 mlrd. dolerių), „Verizon“ ir „China Mobile“.

Socialinio tinklo „Facebook“ prekės ženklas šiuo metu vertinamas 33,2 mlrd. dolerių ir sąraše užima 19 vietą. Didžiausias pasaulyje kompiuterių gamintojas „Hewlett-Packard“ liko 26 vietoje (22,9 mlrd. dolerių), o „Intel“ prekės ženklas yra tik 49 pozicijoje (15,6 mlrd. dolerių).

„Samsung“ prekės ženklas, įvertintas 14,2 mlrd. dolerių, „patupdytas“ į 55 vietą.

Su visu „Millward Brown“ sudarytu reitingu galite susipažinti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai