Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ ramina pirmuosius „iPhone 5“ pirkėjus, kad žemėlapių tarnybą dar tobulins

Pasaulyje prasidėjus prekybai išmaniuoju telefonu „iPhone 5“, jo gamintoja „Apple“ sureagavo į kritiką dėl nekokybiškos žemėlapių tarnybos pareikšdama, kad aplikacija dar bus tobulinama.
Pirmoji „iPhone 5“ prekybos diena, Paryžius
Pirmoji „iPhone 5“ prekybos diena, Paryžius / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Mokslas.IT jau rašė apie operacinę sistemą „iOS 6“ įsidiegusių vartotojų skundus dėl joje naudojamos „Apple“ žemėlapių tarnybos, kuri pakeitė iki šiol naudotą „Google Maps“.

„Apple“ pareiškė vertinanti klientų pastebėjimus ir žada intensyviai dirbti, kad patobulintų savo žemėlapių aplikaciją.

Kai kurie apžvalgininkai dar prieš oficialų „iOS 6“ startą buvo pastebėję, kad žemėlapių tarnyba veikia prastai, tačiau vylėsi, kad klaidos bus ištaisytos prieš oficialų išleidimą. Kadangi tai neįvyko, likus kelioms dienoms iki „iPhone 5“ išleidimo didžiosiose pasaulio žiniasklaidos priemonėse pasirodė kritiški straipsniai šia tema.

Visgi prisiekusiems „Apple“ gerbėjams tai nelabai rūpi – penktadienį, prasidėjus prekybai naujuoju telefonu, parduotuves užgriuvo pirkėjai, norintys vieni pirmųjų įsigyti „iPhone 5“.

Penktadienį prekyba šiuo telefonu prasidėjo JAV, Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Australijoje, Japonijoje, Honkonge ir Singapūre. Kai kuriuose miestuose prie „Apple“ parduotuvių nusidriekė didžiulės eilės pirkėjų – Londone jų buvo net 1,3 tūkstančio. Įrenginį įsigijusius žmones, kaip įprasta, sveikino „Apple“ parduotuvių darbuotojai (kaip visa tai vyko, galite pasižiūrėti nuotraukų galerijoje).

Lietuvoje prekyba „iPhone 5“ prasidės rugsėjo 28 dieną.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos