T.Cookas pripažino, kad naujoji žemėlapių tarnyba neatitinka kompanijos įsipareigojimų suteikti aukščiausią kokybę, praneša Mashable.com.
„Mes dedame visas pastangas, kad sukurtume pasaulinio lygio produktus, kurie suteikia geriausią įmanomą potyrį vartotojui. Praėjusią savaitę išleisdami savo naujuosius žemėlapius mes neįgyvendinome šio savo įsipareigojimo. Mes labai atsiprašome už klientams sukeltą nusivylimą ir darome viską, ką galime, kad patobulintume savo žemėlapių tarnybą“, – rašoma T.Cooko laiške.
Jis nurodo, kad klaidų atsirado dėl to, kad žemėlapių tarnyba buvo kuriama „nuo nulio“. „Apple“ vadovas dėkoja klientams už išsakytas pastabas, o kol kompanija tobulina žemėlapių tarnybą, T.Cookas rekomenduoja naudoti konkurentų siūlomas alternatyvas, pvz., įsidiegti „App Store“ esančias programėles „Bing“, „MapQuest“ ir „Waze“, arba įsijungti „Google“ ar „Nokia“ žemėlapius interneto naršyklėje.
„Apple“ žemėlapių tarnyba nuo pat išleidimo sulaukė aršios vartotojų kritikos, ypač dėl iškraipytų 3D žemėlapių, nekokybiškai veikiančios paieškos, kelionių nuorodų ir kt.
Iki šiol „Apple“ mobiliuosiuose įrenginiuose buvo naudojami „Google Maps“ žemėlapiai, bet išleidus operacinę sistemą „iOS 6“ juos pakeitė nuosava „Apple“ žemėlapių aplikacija.