Žinoma, „Apple“ turi minias užkietėjusių gerbėjų, pasirengusių kiauras paras stovėti eilėse, laukdami naujo „iPhone“, tačiau pasvarstykime blaiviai. Kitų gamintojų išmaniuosiuose telefonuose belaidis įkrovimas yra seniai, o „aifone“? Nėra. Belaidžio duomenų perdavimo technologija NFC? Teisingai, irgi nėra. Keičiamas akumuliatorius, nuolatinės atminties išplėtimo galimybės, dviejų SIM kortelių palaikymas? Ir nesvajokit.
Bet kodėl? ,Juk nepaisant savo archaiškumo, „iPhone“ nuo konkurentų kaina tikrai neatsilieka. O gal čia tokia rinkodaros strategija? Iš dalies. Tačiau ne visai. Nes „Apple“ vadovas Timas Cookas interviu leidiniui „Bloomberg“ paaiškino, kad inovacijų kompanijos produktuose nėra todėl, kad… „Apple“ visai ir nesiekia visur pirmauti.
T.Cookas pareiškė, kad visiškai pritaria kritikų pozicijai, kad kompanija visokias naujoves įdiegia gerokai vėliau už konkurentus. Tačiau tai, pasak „Apple“ vadovo, visai nereiškia kažko blogo. T.Cookas tvirtina, kad „Apple“ užduotis — leisti ne naujausius gaminius, o suteikti vartotojams tai, kas išties pagerintų jų gyvenimą. O „nauja“ ne visada reiškia „geriau“.
Prisiminus istoriją, pavyzdžiui, „iPodas“ toli gražu nebuvo pirmasis portatyvinis grotuvas, „iPhone“ nebuvo pirmasis išmanusis telefonas, o „iPad“ nebuvo pirmasis planšetinis kompiuteris. Tačiau šie prietaisai mielai perkami visame pasaulyje. „Apple“ vadovas pakomentavo ir priekaištus dėl aukštos „Apple“ produktų kainos.
Pavyzdžiui, naujausias iš jų — „protingoji“ „HomePod“ kolonėlė — kainuoja 350 dolerių, į ką T.Cookas atsako: „Jei pamenate, kai pristatėme „iPod“, daugelis abejojo, kokių galų mokėti net 399 dolerius už MP3 grotuvą. Kai anonsavome „iPhone“, vyko tas pats. Su „iPad“, suprantama, istorija pasikartojo. Tačiau visi šie produktai buvo sėkmingi“. Štai taip – pasiūlius vartotojui tiksliai tai, ko jam reikia, galima brangiai parduoti net ir tokius produktus, kurie yra toli nuo technologijų pažangos priešakinės linijos.