Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

T.Cookas pripažino: „Apple“ technologijomis atsilieka nuo kitų

Juk išties įdomu: žmonės jokių kitų išmaniųjų telefonų nedievina taip, kaip „aifonų“, nors technologiniu požiūriu jie visiškai niekuo nėra išskirtiniai. Gal todėl, kad „Apple“ visai neskuba ką nors keisti?
Timas Cookas demonstruoja naująjį „iPad Pro“
Timas Cookas demonstruoja naująjį „iPad Pro“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Žinoma, „Apple“ turi minias užkietėjusių gerbėjų, pasirengusių kiauras paras stovėti eilėse, laukdami naujo „iPhone“, tačiau pasvarstykime blaiviai. Kitų gamintojų išmaniuosiuose telefonuose belaidis įkrovimas yra seniai, o „aifone“? Nėra. Belaidžio duomenų perdavimo technologija NFC? Teisingai, irgi nėra. Keičiamas akumuliatorius, nuolatinės atminties išplėtimo galimybės, dviejų SIM kortelių palaikymas? Ir nesvajokit.

Bet kodėl? ,Juk nepaisant savo archaiškumo, „iPhone“ nuo konkurentų kaina tikrai neatsilieka. O gal čia tokia rinkodaros strategija? Iš dalies. Tačiau ne visai. Nes „Apple“ vadovas Timas Cookas interviu leidiniui „Bloomberg“ paaiškino, kad inovacijų kompanijos produktuose nėra todėl, kad… „Apple“ visai ir nesiekia visur pirmauti.

VIDEO: Tim Cook: Bloomberg Studio 1.0 - Full Interview

T.Cookas pareiškė, kad visiškai pritaria kritikų pozicijai, kad kompanija visokias naujoves įdiegia gerokai vėliau už konkurentus. Tačiau tai, pasak „Apple“ vadovo, visai nereiškia kažko blogo. T.Cookas tvirtina, kad „Apple“ užduotis — leisti ne naujausius gaminius, o suteikti vartotojams tai, kas išties pagerintų jų gyvenimą. O „nauja“ ne visada reiškia „geriau“.

Prisiminus istoriją, pavyzdžiui, „iPodas“ toli gražu nebuvo pirmasis portatyvinis grotuvas, „iPhone“ nebuvo pirmasis išmanusis telefonas, o „iPad“ nebuvo pirmasis planšetinis kompiuteris. Tačiau šie prietaisai mielai perkami visame pasaulyje. „Apple“ vadovas pakomentavo ir priekaištus dėl aukštos „Apple“ produktų kainos.

Pavyzdžiui, naujausias iš jų — „protingoji“ „HomePod“ kolonėlė — kainuoja 350 dolerių, į ką T.Cookas atsako: „Jei pamenate, kai pristatėme „iPod“, daugelis abejojo, kokių galų mokėti net 399 dolerius už MP3 grotuvą. Kai anonsavome „iPhone“, vyko tas pats. Su „iPad“, suprantama, istorija pasikartojo. Tačiau visi šie produktai buvo sėkmingi“. Štai taip – pasiūlius vartotojui tiksliai tai, ko jam reikia, galima brangiai parduoti net ir tokius produktus, kurie yra toli nuo technologijų pažangos priešakinės linijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?