Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aštuonmetis iš savo vaizdelių „Youtube“ kasmet uždirba daugiau kaip milijoną dolerių

Kai jums vaikystėje prireikdavo pinigų, greičiausiai, kaip ir daugelis, žinojote vienintelį būdą jų gauti – zyzti ir prašyti tėvų tol, kol duos. O aštuonmetis iš JAV Evanas kasmet užsidirba tiek, kad gali duoti ir tėvams. Tiesa, populiarūs vaizdo jo naujienų kanale atsiranda ne be jų pagalbos.
Evanas iš savo žaislų ir kompiuterinių žaidimų apžvalgų kasmet užsidirba virš milijono dolerių
Evanas iš savo žaislų ir kompiuterinių žaidimų apžvalgų kasmet užsidirba daugiau kaip milijoną dolerių / Youtube nuotr.

Evanas „Youtube“ turi savo kanalą „EvanTubeHD". Tai – visai šeimai skirtas kanalas, kur Evanas su seserimi ir kitais šeimos nariais daro žaislų ir vaizdo įrašų apžvalgas.

Už vaizdelių skelbimą Evanas kasmet užsidirba 1,3 mln. dolerių.

Už vaizdelių skelbimą Evanas kasmet užsidirba 1,3 mln. dolerių.

Apžvalgas dėti internete pradėta tuomet, kai vaikas ir jo tėtis savo malonumui ėmė kurti „Angry Birds“ filmukus sulėtintu režimu, rašo „Businessinsider“.

Dabar visi iš vaizdelių uždirbti pinigai keliauja į specialias vaikų santaupoms skirtas sąskaitas.

Tiesa, Evano tėtis Jaredas pasakoja, kad uždirbti pinigus nėra taip paprasta, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio – šeima turi ir pardavėjų, kurie derasi su žaislus gaminančiomis įmonėmis.

„Į tai patenka reklamos, kurios matomos kiekviename mūsų vaizdelyje, taip pat ir įrašuose minimi produktai – pasakoja Evano tėtis. – Tačiau daugiausia pinigų ateina už šalia vaizdo įrašų rodomus reklaminius skelbimus. Juos parenka „Youtube“ ir „Google“. Mes, turinio kūrėjai, galime rinktis iš kelių reklamų modelių, tačiau visa kita reguliuojama aukštesnių jėgų.“

Kas lemia tokį kanalo populiarumą? Greičiausiai tai, kad Evano vaiko apžvalgos nėra tipinės.

Štai keletas populiariausių Evano ir jo šeimos sukurtų vaizdo įrašų:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos