Norėdami surasti draugo prieš keletą mėnesių paskelbtą įrašą apie naują automobilį turėjote gerokai pavargti, nes paieškos sistemos, kuri leistų patogiai rasti anksčiau draugų skelbtą informaciją, iki šiol nebuvo.
„Google“ paieškos sistemos pajamingumas ima lėtėti, o prie to dar gali prisidėti ir „Facebook“ vidinės paieškos patobulinimas.
Visiška priešingybė „Facebook“ yra „Google“ paslaugos, pavyzdžiui, „Gmail“, kuri leidžia nesunkiai naršyti po archyvą.
Šis patogus paieškos mechanizmas buvo daug žadantis, kai „Google“ prieš trejus metus pristatė „Google Plus“. Žiūrint iš vartotojo perspektyvos, vidinė paieška socialiniame tinkle gali būti labai naudinga, nes draugų pranešimai vartotojui dažnai yra kur kas labiau aktualūs nei paieškos internete. Taigi daugelis gali ieškoti informacijos iškart per socialinį tinklą. O tai būtų tiesioginė grėsmė „Google“ aukso kasyklai – paieškos sistemai.
Įplaukos iš „Google“ priklausančių tinklalapių šių metų trečiąjį ketvirtį sudarė 69 proc. visų 16, 5 mlrd. dolerių pajamų. „Google“ neatskleidžia, kokią dalį šios sumos gauna iš paieškų metu vartotojams rodomos reklamos, tačiau specialistai mano, kad suma turėtų siekti apie 50 proc. visų pajamų. O „Google“ priklausanti išmaniesiems telefonams skirta „Android“ platforma tokiu būdu padėjo susižerti nemažai pelno ir iš mobilių vartotojų.
Tačiau „Google“ paieškos sistemos pajamingumas ima lėtėti, o prie to dar gali prisidėti ir „Facebook“ vidinės paieškos patobulinimas. Pasak „Facebook“, dabar bus kur kas lengviau rasti senas draugų naujienas tiek kompiuteriams, tiek ir išmaniesiems skirtoje versijoje.
Jeigu nauja „Facebook“ funkcija veiks gerai, daugiau socialinio tinklo vartotojų gali pradėti naršyti ten, o ne „Google“.