„Optus“ vadovė Kelly Bayer Rosmarin teigė, kad už kibernetinės atakos slypi savo reikalą išmanantys įsilaužėliai, gavę prieigą prie maždaug 9,8 mln. vartotojų informacijos.
Minėta informacija apėmė klientų pavardes, gimimo datas, telefonų numerius ir elektroninio pašto adresus, taip pat kai kurių vairuotojo pažymėjimų ir pasų numerius.
Singapūre įsikūrusios įmonės teigimu, nebuvo pavogti jokie slaptažodžiai ar banko sąskaitų duomenys.
Kol kas nėra žinoma, ar ataką surengė kokios nors valstybės remiama, ar nusikalstama organizacija, tačiau K.Bayer Rosmarin teigė, kad išpirkos nepareikalauta.
„Dar per anksti atmesti bet kokią galimybę“, – pažymėjo ji ir pridūrė, kad policija ir Australijos vyriausybė atlieka tyrimą.
„Mes dar nežinome, kas yra šie užpuolikai ir ką jie nori daryti su šia informacija“, – pridūrė ji.
Australijos konkurencijos ir vartotojų komisija perspėjo šalies gyventojus, kurie gali būti paveikti – o tai yra beveik pusė šalies gyventojų – kad jiems gali grėsti tapatybės vagystės pavojus.
„Optus“ klientai turėtų nedelsdami imtis veiksmų, kad apsaugotų visas savo sąskaitas, ypač banko ir finansines sąskaitas. Taip pat turėtumėte stebėti, ar jūsų sąskaitose nėra neįprastos veiklos, ir išlikti budriems, ar su jumis nemėgins susisiekti sukčiai“, – įspėjo reguliuotoja.