Per paskutinį ketvirtį oficialus „Apple“ produkcijos platintojas Baltijos šalyse „AVAD Baltic“ iš viso pardavė 4802 „iPad“ planšetes. Lietuvoje – 1748 vnt., Latvijoje – 1172 vnt. ir Estijoje – 1882 vnt.
Visą ketvirtį trūko paklausiausių 3G modelių, tad šis skaičius būtų buvęs gerokai didesnis, rašoma pranešime spaudai.
Kaip teigia „AVAD Baltic“ direktorius Tomas Palšis, pagerėjus populiariausių „iPad“ modelių tiekimams šį ketvirtį šių planšečių planuojama parduoti daugiau nei dvigubai – net iki 13 tūkst. vienetų. Iš viso kalėdinį ketvirtį Lietuvoje prognozuojama parduoti apie 5 tūkst. „iPad“.
Kalbėdamas apie kitus metus „AVAD Baltic“ vadovas prognozuoja neįtikėtiną šuolį – Baltijos šalyse parduoti net iki 50 tūkst. planšetinių kompiuterių.
„Toks skaičius nėra laužtas iš piršto. Nors planšetinis kompiuteris yra dar gana nauja produktų kategorija, ir pirkėjui jį pažinti ir suprasti jo privalumus dar reikia laiko, „iPad“ spartus populiarėjimas pasaulyje leidžia prognozuoti gana optimistinius pardavimų skaičius. Jau dabar didelis skaičius parduotų kompiuterių aiškiai rodo, kad Baltijos šalių rinka neatsilieka nuo bendrų pasaulio tendencijų. Esame tikri, kad „iPad“ ir toliau populiarės ir užims vis didesnę rinkos dalį ne tik tarp planšečių, bet ir tarp kompiuterių apskritai“, – įsitikinęs T.Palšis.
Kaip ir pasaulyje, taip ir Baltijos šalyse pastebima tendencija, kad augantys „iPad“ pardavimai mažina „Apple“ kompiuterių pardavimų augimo tempus. Vadinasi, dalis žmonių pasirenka planšetinį kompiuterį kaip vienintelę savo darbo bei laisvalaikio priemonę. „iPad“ naudą vartotojams dar labiau padidino prieš kelias savaites Baltijos šalyse pradėjusi veikti revoliucinė „Apple“ parduotuvė „iTunes Music Store“. Didžiausia internetine parduotuve vadinama programa turi daugiau nei 18 mln. aukštos kokybės muzikos kūrinių.
„Apple“ prekinis ženklas per pirmuosius šių metų 9 mėnesius dar labiau sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. „AVAD Baltic“ vadovo teigimu, pirmieji trys šių metų ketvirčiai šiame regione „Apple“ buvo rekordiniai. Trijose Baltijos valstybėse sausio–rugsėjo mėnesiais buvo pasiekta 66,21 mln. Lt apyvarta – beveik 12 mln. didesnė nei per visus 2010 metus. Tad „Apple“ pardavimų Baltijos šalyse augimas yra net 88 procentai.