Beieškodami, kokį filmą žiūrėti, per metus sudeginame daugiau nei parą

Nespėti pažiūrėti mėgstamos televizijos laidos ar filmo – šiandien visai nebe problema. Atsiradus internetinėms televizijos transliavimo platformoms kiekvienas gali stebėti mėgstamą turinį bet kuriuo jiems patogiu metu. Kaip pasikeitė vartotojų televizijos žiūrėjimo įpročiai ir kodėl naudotis turinio transliavimo platformomis tampa vis populiariau?
Netflix
Netflix / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Išeitis tarp kino teatro ir televizijos

Nors kino teatre galima pamatyti pačius naujausius filmus, kasdieniai apsilankymai kine įkandami ne kiekvienam. Tuo metu televizija galbūt taip pat transliuoja jūsų mėgstamą turinį, tačiau netinkamu laiku. Ideali išeitis šioje situacijoje – internetinės transliavimo platformos, kuriomis galima naudotis ir kompiuteryje, ir išmaniajame telefone, ir televizoriuje, rašoma pranešime spaudai.

Internetinės transliavimo platformos suteikia vartotojams galimybę patiems rinktis, ką ir kada žiūrėti. Tiems, kuriems labiau aktualus informacinis turinys ar pokalbių laidos, patogiausia naudotis mėgstamo televizijos kanalo turinio transliavimo platforma. Dauguma populiariausių lietuviškų televizijos kanalų turi mediatekas, kurias galima rasti kanalo internetiniame tinklapyje, o jeigu naudojatės išmaniąja televizija, tokia transliavimo platforma yra pasiekiama pačiame televizoriuje.

Filmų, serialų ir užsienietiškų šou mėgėjai dažniausiai renkasi užsienio turinio transliavimo platformas, kaip HBO ar „Netflix“. Pasaulinė statistika rodo, kad sudėjus visų „Netflix“ vartotojų praleidžiamą laiką žiūrint filmus, bendrai per dieną šioje platformoje praleidžiama beveik 165 milijonai valandų. Tokios platformos gali pasiūlyti turinį ir 4K formatu, kurį palaiko naujausi televizoriai, tačiau kurio vis dar dažniausiai nesiūlo televizijos kanalai.

Turinys atitinkantis kiekvieno poreikius

Televizijos, filmų ir serialų transliavimo platformos siūlo milžinišką kiekį skirtingo turinio, tad kiekvienas vartotojas gali rasti tai, ką mėgsta. Tačiau, „Netflix“ kompanijos atlikto tyrimo duomenimis, vartotojai filmą ar serialą išsirenka vidutiniškai per 18 minučių. Tad, jeigu per savaitę pažiūrite bent pora filmų, per mėnesį rinkdamiesi juos praleidžiate 2,5 valandos, o per metus – daugiau nei vieną parą.

Dėl didelės pasiūlos atsiranda iššūkis išsirinkti tinkamiausią variantą. Kai kurie transliavimo platformų kūrėjai suteikia galimybę naudotis rekomenduojamų filmų funkcija, kai pagal žiūrimą turinį vartotojui pasiūlomi panašaus žanro filmai ar serialai. O, pavyzdžiui, „Samsung“ gaminamuose QLED televizoriuose integruota dirbtinio intelekto (AI) technologija, kuri mašininio mokymosi pagalba įsimena, ką žiūri vartotojas.

Tokiu būdu pats televizorius randa ir pateikia naują turinį, kuris galėtų patikti vartotojui. Nesvarbu, kad transliavimo platforma pati tokios funkcijos neturi.

Jokių reklamų

Ar žinojote, kad pasauliniais rinkodaros tyrimų duomenimis, kiekvienas vartotojas kasdien susiduria su maždaug 5-iais tūkstančiais reklamų? Žinoma, žmogaus smegenys visų jų užfiksuoti ir įsiminti negali, tačiau gatvėje, radijuje, socialinėje medijoje ir televizijoje pro mūsų akis pralekia būtent toks skaičius reklaminių pasiūlymų.

Žiūrint mėgstamą laidą ar filmą per televiziją reklamos dažniausiai iššoka pačiu įdomiausiu filmo ar laidos metu. Kai kurios turinio transliavimo platformos reklamas rodo tik žiūrint tam tikrą turinį, tačiau visada galima už nedidelį mokestį užsisakyti papildomą paslaugą. Ji leis mėgautis turiniu be reklaminių pauzių ir žiūrint filmą sutaupyti bent 15 minučių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis