Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bendrovė „Twitter“ didina vaizdo pranešimų trukmę iki 140 sekundžių

JAV socialinis tinklas „Twitter“ antradienį paskelbė didinąs vaizdo pranešimų trukmę iki 140 sekundžių; taip norima pritraukti daugiau vartotojų į vaizdo turinį.
„Twitter“
„Twitter“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Nuo šios dienos, jūs turėsite daugiau erdvės savo kūrybingumui išreikšti „Twitter“ tinkle“, – parašė savo tinklaraštyje bendrovės produktų plėtros skyriaus viršininkas Jeremy Rishelis.

„Jeigu anksčiau vaizdo medžiaga buvo ribojama 30 sekundžių, dabar bet kuris vartotojas gali kurti savo vaizdo pranešimus – taip jūs atspėjote – 140 sekundžių trukmės“, – nurodė jis.

„Twitter“ taip pat palaipsniui švelnina apribojimus mobiliajai „Vine“ aplikacijai, kuri leidžia dalintis šešių sekundžių vaizdo įrašais.

Švelnesnės sąlygos galios nedidelei vartotojų grupei, be to ilgesnius vaizdo įrašus bus galima įdėti vėlesniu paros laiku, nurodė bendrovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų