Nors konkurencija planšečių rinkoje kasdien aštrėja, „Apple“ lieka šio segmento lydere. Sprendimai su „Microsoft“ operacine sistema nors ir patenka į rinkos lyderių penketuką, kol kas dideliais pardavimais pasigirti negali. Tačiau B.Gatesas mano, kad situacija gali pasikeisti.
Jo teigimu, „Windows 8“ apjungia planšetinio ir tradicinio asmeninio kompiuterio privalumus, o „Surface“ įrenginiai suteikia vartotojui planšetinio kompiuterio mobilumą ir asmeninio kompiuterio patogumą.
„iPad“ vartotojai, B.Gateso manymu, yra nusiminę dėl to, kad neturi „MS Office“ paketo, klaviatūros ir galimybės kurti dokumentus. Jiems į pagalbą ateina „Microsoft“, kuri siūlo planšetinio kompiuterio patogumą ir jau įprastus tradicinio kompiuterio privalumus.
Kiek anksčiau B.Gatesas jau kritikavo „iPad“ pareikšdamas, kad šiame planšetiniame kompiuteryje nėra nieko tokio, ko nebūtų „Microsoft“ planšetėje.
B.Gateso žodžiuose yra paslėptos mažų mažiausiai dvi mintys. Pirma, „Microsoft“ neskuba aprūpinti „iOS“ platformos pilnaverčiu biuro programų paketu „Office“, kuris leistų patogiai dirbti su dokumentais. Antra, jis nutyli, jog „iPad“ vartotojai gali dirbti su tais pačiais dokumentais interneto naršyklėje.
Tikimasi, kad „iOS“ skirtas „Office“ bus išleistas ne anksčiau kaip 2014 metų rudenį. Iki tol „Microsoft“ turėtų bandyti labiau įsitvirtinti planšetinių kompiuterių rinkoje, ypač verslo klientų segmente, kuriems darbas su dokumentais yra viena esminių būtinybių.