Portalas 15min.lt birželio mėnesį sulaukė beveik 859 tūkst. realių lankytojų ir visai nedaug teatsilieka nuo pirmos vietos. Populiariausių naujienų portalų lyderiu birželį išliko Delfi.lt, turintis 958 tūkst. realių vartotojų. Trečiąją poziciją užėmė portalas Lrytas.lt, kuris sulaukė šiek tiek daugiau nei 752 tūkst. realių lankytojų, bet nuo portalo 15min.lt atsiliko 107 tūkst. realių lankytojų.
Gegužę matėme daugelio populiariausių Lietuvoje svetainių kilimą, o birželį situacija priešinga – 24 iš 25 svetainių realių vartotojų skaičius krito. Smarkiai nukentėjo naujienų portalai, socialiniai tinklai, o štai sporto svetainės demonstravo gerus rodiklius. Kadangi „gemiusAudience“ tyrimas reprezentuoja tik srautą, ateinantį iš Lietuvos, atostogaujantieji, dirbantieji ir iš užsienio prie lietuviškų svetainių besijungiantys vartotojai nėra skaičiuojami. Tai galima laikyti pagrindine daugumos svetainių neigiamų rodiklių priežastimi.
Vasara – atostogų ir sezoninio darbo metas, kuomet interneto rinka aprimsta dėl išvykstančių į užsienį ir dėl tų, kurie mieliau laiką leidžia gamtoje nei prie kompiuterių ekranų.
Naujienų portalą 15min.lt valdanti UAB „15 min“, kaip ir UAB „15 minučių“, leidžianti savaitraštį „15 min“, priklauso vienam didžiausių Europoje žiniasklaidos koncernų „Schibsted ASA“.
Visų portalų lankomumo duomenis rasite 15min.lt „Facebook“ paskyroje (spauskite čia).