„Bitė“ dėl žiniasklaidoje paviešintų teiginių padavė „Tele2“ į teismą

Penktadienį „Bitė“ pateikė ieškinį Vilniaus miesto apylinkės teismui prieš bendrovę „Tele2“,  siekdama apginti savo dalykinę reputaciją, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
Frederickas Hrenchukas
Frederickas Hrenchukas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Manome, kad komentuodamas Konkurencijos tarybos balandžio 8 d. sprendimą nepradėti reklamos „Bitės“ 4G mobilusis tinklas – greičiausias Lietuvoje“ tyrimo, „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas A. Baranauskas tikslingai pateikė žiniasklaidai teiginius, kuriais be pagrindo menkinama „Bitės“ reputacija“, – rašė „Bitės“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė.

Bendrovė teigia, kad tokiu būdu viešai buvo paskleista informacija, kuri esą ne tik neigia objektyviai nustatytus faktus dėl „Bitės“ reklamos teisingumo, bet ir reiškia niekuo nepagrįstas abejones dėl reklamos turinio.

„Esamiems ir potencialiems „Bitės“ klientams siunčiama žinia, kad, pasinaudojant menamomis teisės aktų spragomis, jie yra mulkinami. Manome, kad toks elgesys yra piktavališkas nesąžiningos konkurencijos veiksmas“, – aiškino Ž.Jakevičienė.

„Bitė“ prašo teismo išnagrinėti žiniasklaidoje paviešintus „Tele2“ atstovo teiginius, pripažinti juos neatitinkančiais tikrovės, bei įpareigoti bendrovę „Tele 2” viešai juos paneigti.

Taip pat skaitykite: Konkurencijos taryba netirs, ar „Bitės“ reklama apie greičiausią internetą yra teisinga

„Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalyse A.Baranauskas sakė negalintis komentuoti kreipimosi, kol negavo dokumentų.

„Kita vertus, šiandien mes žinome, kad tiek oficialios institucijos – Ryšių reguliavimo tarnybos, tiek nepriklausomų tyrėjų ir žiniasklaidos tyrimų rezultatai yra priešingi, nei teigiama „Bitė“ reklamose, – 15min rašė A.Baranauskas. – Jei jau „Bitė“ šitaip rūpinasi savo reputacija, ji turėtų elgtis skaidriai ir atskleisti išsamius tyrimo, kuriuo remiasi reklamose, duomenis – nurodyti, kokiose vietose matavimai atlikti, kokiais įrenginiais ir kiek kartų jie atlikti, bei kitą detalią informaciją.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis