„Manome, kad komentuodamas Konkurencijos tarybos balandžio 8 d. sprendimą nepradėti reklamos „Bitės“ 4G mobilusis tinklas – greičiausias Lietuvoje“ tyrimo, „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas A. Baranauskas tikslingai pateikė žiniasklaidai teiginius, kuriais be pagrindo menkinama „Bitės“ reputacija“, – rašė „Bitės“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė.
Bendrovė teigia, kad tokiu būdu viešai buvo paskleista informacija, kuri esą ne tik neigia objektyviai nustatytus faktus dėl „Bitės“ reklamos teisingumo, bet ir reiškia niekuo nepagrįstas abejones dėl reklamos turinio.
„Esamiems ir potencialiems „Bitės“ klientams siunčiama žinia, kad, pasinaudojant menamomis teisės aktų spragomis, jie yra mulkinami. Manome, kad toks elgesys yra piktavališkas nesąžiningos konkurencijos veiksmas“, – aiškino Ž.Jakevičienė.
„Bitė“ prašo teismo išnagrinėti žiniasklaidoje paviešintus „Tele2“ atstovo teiginius, pripažinti juos neatitinkančiais tikrovės, bei įpareigoti bendrovę „Tele 2” viešai juos paneigti.
„Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalyse A.Baranauskas sakė negalintis komentuoti kreipimosi, kol negavo dokumentų.
„Kita vertus, šiandien mes žinome, kad tiek oficialios institucijos – Ryšių reguliavimo tarnybos, tiek nepriklausomų tyrėjų ir žiniasklaidos tyrimų rezultatai yra priešingi, nei teigiama „Bitė“ reklamose, – 15min rašė A.Baranauskas. – Jei jau „Bitė“ šitaip rūpinasi savo reputacija, ji turėtų elgtis skaidriai ir atskleisti išsamius tyrimo, kuriuo remiasi reklamose, duomenis – nurodyti, kokiose vietose matavimai atlikti, kokiais įrenginiais ir kiek kartų jie atlikti, bei kitą detalią informaciją.“