„Bitė“ keičia logotipą ir kryptį

Lietuvos telekomunikacijų įmonė „Bitė“ po 9 metų pertraukos nusprendė „atsišviežinti“ – įmonė ankstesnį logotipą pakeitė į modernesnį, labiau panašų į išmaniosios programėlės piktogramą, supaprastino savo šūkį ir ketina daugiau dėmesio skirti papildomai verslo sričiai, iš kurios po penkerių metų tikimasi uždirbti iki ketvirčio visos įmonės pajamų.
„Bitės“ vadovas Pranas Kuisys
„Bitės“ vadovas Pranas Kuisys / Bendrovės nuotr.

Ta papildoma verslo sritis – tai papildomos paslaugos klientams, kurios bus pasiūlomos identifikavus opiausias šalies gyventojų problemas, įvertinus, kaip tos problemos sprendžiamos užsienyje, lokalizavus sprendimą ir pasiūlius patogią kainodarą.

Įmonės pranešime spaudai rašoma: išmaniųjų sprendimų poreikis šalyje toliau auga: trečdalis gyventojų turėjo išmokti naudotis naujais išmaniaisiais sprendimais, nes negalėjo atlikti įprastos užduoties, o labiausiai Lietuvos gyventojai išmanizacijos pasigenda sveikatos apsaugoje, namų buityje ir švietime.

„Pasaulyje yra daug sparčiai besivystančių technologijų, kurios dėl įvairių priežasčių neįsitvirtina mūsų namuose ar darbe. Sukaupėme daug patirties kuriant ir vystant išmanius sprendimus bei paslaugas, kurie jau šiuo metu supaprastina mūsų klientų kasdienybę. Šiandien klientams duodame pažadą – su „Bite“ bus lengviau. O kad tai būtų dar ryškiau – atnaujiname ir „Bitės“ logotipą bei vizualinį identitetą. Nuo šiol mes dar modernesni, dar lengvesni ir technologiškesni, tačiau tokie patys draugiški ir besirūpinantys klientų poreikiais“, – sako Pranas Kuisys, „Bitės“ vykdomasis direktorius.

Pasak jo, bendrovė viduje išsikėlė tikslą po penkerių metų 25 proc. pajamų gauti iš išmaniųjų sprendimų: „Labiausiai koncentruosimės į išmaniųjų namų, nešiojamų įrenginių (angl. wearables) ir pramogų bei laisvalaikio sprendimus. Šiuo metu aktyviai dirbame prie išmaniojo sprendimo, susijusios su vaizdo turiniu. Jį rinkai pristatysime dar šiemet.“

Naujas vizualinis identitetas su pasaulinių ekspertų pagalba

„Keičiantis mūsų tikslams, natūralu, reikėjo atsinaujinti ir vizualiai, nes senasis logotipas ir pozicionavimas taip aiškiai neperteikė mūsų noro orientuotis į išmaniuosius sprendimus. Naująjį identitetą pirmiau pradėjome kurti viduje – apklausėme visus darbuotojus, turėjome ne vieną strateginę sesiją, kol išsigryninome pagrindinį pozicionavimo teiginį. Vėliau į pagalbą pasitelkėme visame pasaulyje dirbančią prekės ženklų kūrimo agentūrą bendrovę „Interbrand“, konsultuojančią tokias įmones kaip „Samsung“, „Philips“ ar „Nissan“. Ji buvo atsakinga už mūsų naujojo logotipo sukūrimą bei viso vizualinio identiteto atnaujinimą“, – sako „Bitės“ vadovas.

„Kai pradėjome analizuoti „Bitės“ prekės ženklą, pastebėjome, kad jis augo organiškai. Šio proceso metu jis buvo periodiškai atsargiai peržiūrimas, su mažais spalviniais ar logotipo pakeitimais. Tačiau galų gale pasigedome vizualinio identiteto ryšio su prekės ženklo pažadu ir istorija. Šiuo atsinaujinimu „Bitė“ žengė drąsų žingsnį į ateitį ir tuo pačiu liko ištikima savo ištakoms. Tai leidžia „Bitei“ atsidurti greta kitų didesnių pasaulinės telekomunikacijų rinkos dalyvių, kurie suprato, kad parduoda ne tik telefonus ar patrauklias sąlygas, bet ir idėją bei patirtis su kuriomis klientai nori gretintis“, – teigia Jens Grefen, „Interbrand“ vykdantysis kūrybos direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų